środa, 26 sierpnia 2015

Bajkowa wymianka kartkowa---sierpień

W sierpniu w wymiance bajkowej,którą organizuje Czarna Dama ,bohaterką jest Pszczółka Maja,z tej okazji dostałam właśnie śliczną kartkę od Agaty,króluje na niej Maja ,a cała karteczka wygląda jakby Agata żywcem kawałek łąki wycięła i przeniosła ją na kartkę,bardzo mi się podoba,jest tak samo radosna jak nasza bohaterka,bardzo Ci Witaminko dziękuję

Ja z kolei zrobiłam kartkę,która jest oparta na motywach bajki,a wysłałam ją do Marty Myszkusi



Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających

3 komentarze:

  1. Obie karteczki są świetne, jak ja lubiłam oglądać tę bajkę, moje córki też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana pożyczyłam sobie fotkę karteczki od Ciebie, bo swojej nadal nie znalazłam, pewnie ja skasowałam przypadkiem, tego nikt nie wie. A Twoja kartka jest cudna i całkiem w innym stylu niz pozostałe, a oryginalność sie liczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.