środa, 19 sierpnia 2015

Cykliczne kolorki--ciąg dalszy

Roczek Cyklicznych kolorków u Danusi minął,a teraz bawimy się dalej,ale żeby nie było zbyt łatwo,Danusia wymyśliła modyfikację zasad.W tym roku inspirujemy się zdrowym żywieniem,więc pierwszy kolor to smak lata---czyli brzoskwiniowy.Zasady są takie,że robimy pracę w kolorze miesiąca i możemy dodatkowo,lub zamiast tej pracy  zrobić dekorację jedzenia w tym kolorze.Pomyślałam sobie kolor brzoskwiniowy fajny jest,a ponieważ potrzebna mi była kartka dla wnuka na 4 urodzinki,sięgnęłam do papierków i tu powstał dylemat.Niby wydaje mi się,że już mam ten brzoskwiniowy,a tu chyba jednak nie to,kupiłam brzoskwinie,położyłam na biurku i zaczęłam znowu szukać,a z tego,co znalazłam,powstała taka kartka

Wnuk jest wręcz fanatycznym wielbicielem pociągów,więc obrazek jest oczywisty. Jeżeli chodzi o kolor brzoskwiniowy,to lubię,szczególnie w owocach,ale poza tym raczej go nie używam.




No i jeszcze dalszy ciąg zadania,brzoskwinie obrałam i zjadłam,a ze skórki wyszły mi takie kwiatki




Oba zadania umieszczam w jednym poście,bo to tylko po jednym zdjęciu,ale jak będzie trzeba,to je rozdzielę na osobne posty


.Czy mi Danusia zaliczy zadanie zobaczymy,póki co idę nakarmić tą głodną parkę Stefana i Stefanię,pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Super karteczka :) Pomysł na wykorzystanie obranej skórki znakomity :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka i brzoskwiniowe kwiatuszki pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka i brzoskwiniowe kwiatuszki pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka urocza, mój wnuk, jak był mały, też uwielbiał pociągi:)
    Róże ze skórek piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka i super pomysł na wykorzystanie skórek brzoskwiń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace się wyróżniają oryginalnością i starannością wykonania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatuchy podziwiam, zresztą zawsze i z każdego materiału. Ciuchcia - świetna!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocza karteczka, wnusio na pewno będzie zadowolony z takiej karteczki. A i dekoracja całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj zaliczy, bo brzoskwini w karteczce dostatek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę ,że o to chodziło Danusi w tym wyzwaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzoskwiniowa ciuchcia, no, no... Bardzo fajna karteczka. a brzoskwiniowo-skórkowe róże ekstra. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka, idealna dla 4-latka. A róże bardzo pomysłowe, szkoda że nietrwałe.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na kartkach to ja się nie znam, ale brzoskwiniowe różyczki są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna karteczka, a różyczki bardzo efektowne, gratuluje pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka, wnusio na pewno nią zauroczony!
    Świetny pomysł na brzoskwiniową różę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, jakie piękne dzieła karteczka cudna, ale brzoskwiniowa róża to dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wnusio na pewno zadowolony, bo kartka superowa:)
    Kwiatki podziwiam:) Choć ja lubię jeść brzoskwinie razem ze skórką:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka przyjemna, lokomotywa bardzo ładna. Skórkowe kwiatki całkiem fajne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka, a pomysł ze skórkami bardzo fajny przynajmniej na cos sie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świenie sobie poradziłaś z broskwiniami :-) Karteczka urocza a u mnie też zostają tylko skórki bo lubię brzoskwinie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, karteczka dla wnuka świetna, zawartość brzoskwini w brzoskwini idealna. Różyczka ze skórek brzoskwiniowych ekstra, ale u mnie Stefania, też byłaby głodna. Mój mąż przygotowując dla mnie porcję witaminek brzoskwiniowych, nie obiera ich ze skórki, tylko myje dokładnie i zjadam ze skórką, nadmiaru błonnika nie odczuwam.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza ... myślę , że akurat dla 4-latka tym bardziej , że lubi lokomotywy ... śliczna karteczka a brzoskwiniowe różyczki fajnie wyglądają . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lucynko karteczka świetna a ta obierkowa dekoracja wyszła Ci kapitalnie.
    Nie musisz postów rozdzielać ,tak jest dobrze.
    Miło ,że podjęłaś się wykonania tych dwóch zadań .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna karteczka z brzoskwiniowym pociągiem a kwiatek ze skórek - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna kartka z brzoskwiniowym pociągiem świat dziecka powinien być kolorowy. Kwiatek z obierek świetny:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam, że dopiero teraz zaglądam do brzoskwiniowego postu :)
    Różyczka z skórki wdzięczna - też nie przepadam za tymi włochatymi skórkami.
    Karteczka super, lokomotywa wyglada uroczo - myślę, że wnuk był zachwycony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.