czwartek, 6 sierpnia 2015

Po urlopie

Witam wszystkich po urlopowej przerwie,fajnie było,ale krótko,a teraz trzeba wrócić do rzeczywistości.Byłam u córki w Nowym Jorku,nacieszyłam się wnukami i trzeba było wracać do domu.Dużo tym razem nie zwiedzałam,za mało było czasu,troszkę powędrowaliśmy po dolnym Manhattanie,więc jak ktoś chętny,zapraszam na małą wycieczkę

ulica na Manhattanie



uliczka jak z filmu





amerykanie stawiają pomniki wszystkim i wszystkiemu

pieski na spacerze,czyli tak też można



fontanna

naganiacze na wycieczkę na Statuę Wolności

z tyłu nowe wieże WTC

a to ta najwyższa





budki z lodami na kółkach

stragany na ulicy

dokąd idziemy?




przy byku z Wall Street zawsze tłok






komu zdjęcie ze statuą?

tym statkiem płynie się na wyspę,gdzie jest Statua Wolności,ale najpierw trzeba odstać w kolejce po bilety,potem na statek,a na miejscu trzeba odstać kolejkę wokół całej wyspy,powiem szczerze,że zawsze było mi szkoda czasu,może kiedyś....

pomnik ofiar II wojny światowej,na tych ogromnych tablicach są wyryte ich nazwiska



Manhattan z ferry,czyli takiego promu,który kursuje między Manhattanem a Staten Island,gdzie mieszka moja córka

po drodze mijamy "zieloną damę"

na dole zdjęcia widać ludzi,którzy stoją w kolejce do wejścia

tym autobusem można się wybrać na wycieczkę po Manhattanie



a to jest właśnie ferra
I tak w wielkim skrócie,pozdrawiam wytrwałych

5 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdecznie, dziękuje za wirtualna wycieczkę, to cudownie, że spotkałaś się z bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna podróż. Mam nadzieję, że serduszko teraz spokojniejsze, po spotkaniu z bliskimi. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałas fajną wycieczkę, a dzięki Tobie i ja zwiedziłam trochę NY, bo chyba osobiście nie będzie mi dane tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby mi córka nie "uciekła" na tak daleko,to też bym nigdy tam nie poleciała

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłaś cała i zdrowa, do tego zadowolona co widać na fotce. Wycieczkę po Manhattanie nam zaserwowałaś piękną, córce nie miej za złe, że tak daleko ją wywiało, bo inaczej nie zobaczyłabyś tego wszystkiego.)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.