sobota, 15 sierpnia 2015

Wymianka imieninowa

Jakiś czas temu   Czarna dama    wymyśliła sobie  wymiankę imieninową,która polegała na tym,że należało zaproponować jej jakiś  prezent ,a ona  w zamian oferowała świecznik .Zgłosiłam się i  ku  mojej radości i dumie Lidce spodobał się album,który zrobiłam i dlatego wybrała mnie do tej wymianki.Właśnie otrzymałam od niej paczkę i z zachwytem wszystko oglądałam i spieszę się pochwalić tym ,co w niej było
To cała zawartość paczki{no nie,bo klika cukierasów już zostało zjedzonych przez wnuki}
w paczce oprócz świecznika było mnóstwo innych rzeczy :przydasie,zakładki do książek,słodkości,kawka,maseczka do twarzy

 Dwie piękne serwetki,takie pod kubek,bardzo lubię mieć takie jak piję kawkę,cudne karteczki,ta w środku jest od mamy Lidki,bo w międzyczasie brałam jeszcze udział w wysyłaniu kartki imieninowej do jej mamy,a z elfikiem to jest notesik
 No i to cudo,świecznik na cztery pory roku,wystarczy tylko zmienić dekorację,ta jest letnia
 Tu mamy jesień
 Tu zające,a może króliki niosą wiosnę

A tutaj mamy świecznik zimowy,który może być jednocześnie świecznikiem adwentowym.

Jestem wszystkim zachwycona,świecznik składałam i rozkładałam kilka razy,a patrząc na karteczkę od mamy Lidki,wiem po kim ma ona swoje talenty,bardzo jeszcze raz dziękuję Ci kochana za wybranie mnie i za paczkę.
Ja do Lidki wysłałam swój album i kilka przydasi,ale szczerze mówiąc,to z  pośpiechu nawet nie zrobiłam zdjęcia paczki,mam zdjęcie albumu,jeżeli ktoś ciekawy,to zapraszam do Lidki   u niej jest więcej zdjęć.Zresztą do niej warto zaglądać stale,bo ta Kobieta to wulkan pomysłów i zawsze coś ciekawego wymyśli,w czym fajnie jest brać udział.

A to album,który wysłałam

Pozdrawiam i życzę pięknego weekendu 

2 komentarze:

  1. Kochana moja, jeszcze raz Ci bardzo za wszystko dziękuję i jeszcze za te miłe słowa o mnie tu napisane. Twój album jest śliczny, a cały prezent jaki mi wysłałaś sprawił mi ogrom radości. Jesteś cudowna! Buziaki ogromne dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Łucjo bardzo Pani dziękuję za przemiłą niespodziankę jaką sprawiła mi pani na moje imieniny bardzo dziękuję za śliczną karteczkę i przemiłe życzenia które sprawiły mi wielką radość , jeszcze raz z całego serca dziękuję pozdrawiam panią gorąco i życzę wszystkiego najlepszego - Krystyna

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.