niedziela, 13 września 2015

Art Żurnal 2015

Mam bardzo duże zaległości w tym temacie,projekt Art Żurnal na blogu Kawa i Nożyczki   zakłada,że generalnie niby są wyznaczone terminy do zrobienia kolejnej pracy,ale w praktyce zawsze można swoje "dzieło" dodać w dowolnym terminie i to powoduje,że się człowiek tak nie spręża i robi sobie zaległości,ale powoli zaczęłam nadrabiać i będę dodawać swoje prace. Na pierwszy ogień pójdzie wpis,który jeszcze mieści się w terminie,a mianowicie ulubiona pora roku,w moim przypadku to wiosna,a wpis wygląda tak





Na wiosnę zawsze wstępuje we mnie nowe życie,mogę wtedy góry przenosić.Praca jest bardzo mediowa,a kwiatki materiałowe występują jako tekstylny obowiązek,te duże kwiatki też są z koronki,ale mocno pomalowane farbkami i mgiełkami.


A tu jeszcze moje ostatnie zmagania,wykorzystane ścinki,miałam kwiatki trochę ozdobić lakierem albo embossingiem,ale doszłam do wniosku,że zrobię to dopiero jak będę ich używała,wtedy będę wiedziała,czego im jeszcze brakuje,żeby pasowały do pracy


Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej niedzieli

7 komentarzy:

  1. fajna Twija wiosna, kwiatuszki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiosenna praca, wręcz urocza. Tyle w niej kolorów i energii. Kwiatuszków zazdroszczę. Nie umiem ich robić chociaż próbowałam wiele razy. Chyba za tępa jestem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w Twojej wiośnie!!Tło jest fantastyczne i bardzo oryginalne .Przygotowałaś cudowne kwiatki do kolejnych prac-ja uwielbiam je dodawać prawie do wszystkiego.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś całą " kwiaciarnię".....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo energetyczna praca i bardzo pomysłowo wykonana.
    Ja muszę porobić kilka papierowych kwiatkow,ale coś mnie odrzuca,jednak jak patrzę na Twoje,to może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca śliczna, ale te kwiaty wyglądają zjawiskowo :0)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.