sobota, 12 września 2015

Cykliczne kolorki---wrzesień

W cyklicznych kolorkach u Danusi   w dalszym ciągu wykazujemy się żywieniowo,w tym miesiącu na tapecie są oliwki,czyli kolor oliwkowy.Lubię ten kolorek,nawet mam parę ciuszków w tym odcieniu,oliwki też lubię,może to nie jest moje ulubione danie,ale w sałatkach bardzo chętnie.Na wyzwanie zrobiłam taki komplecik

do deseczki przewidziane są jeszcze haczyki i będzie na kluczyki,a słoik oczywiście na kawkę.Zastosowałam tu oprócz decoupage jeszcze embossing na gorąco,na desce obrazek jest naklejany,a listki i napisy to embossing,a na słoiku tylko postać jest naklejona,Muszę powiedzieć,że spodobało mi się to,chociaż robić pieczątki na śliskiej,lakierowanej powierzchni nie jest łatwo.Trochę też się bałam jak na ciepło zareaguje lakier,ale wystarczy trzymać nagrzewnicę w odpowiedniej odległości.A to kilka zbliżeń





Chciałam żeby deska wyglądała staro,dlatego oprócz lekkich przetarć i niedomalowań,w niektórych miejscach nakładałam farbę podkładową grubiej i dało to dość fajny efekt


35 komentarzy:

  1. Deseczka wyszła super ale słoik jest po prostu mega świetny pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Super użyteczne przedmioty zrobiłaś i o to właśnie chodzi w tych naszych wyzwaniowych zabawach.
    Mnie się wszystko bardzo podoba, bo ta technika nie jest dla moich łapek, co nie przeszkadza podziwiać u innych.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszedł Ci ten komplet. Efekt uzyskałaś wspaniały. Podziwiam Cię, ja jak słyszę lakier na gorąco, czy też nagrzewnica to mi się słabo robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Deseczka super postarzona i subtelny oliwkowy kolorek na, którym wybrany przez Ciebie wzór szczególnie ciekawie się prezentuje. Ciekawi mnie końcowy efekt z haczykami. Słoiczek w bajkowym stylu zupełnie w innym klimacie -bardzo praktyczny zestaw. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny komplecik, deseczka wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Embossing to mi się kojarzył zawsze z kartkami ale widać znowu czegos nie wiem i musze się douczyć. Wyszła bardzo fajna oliwkowa deseczka , ale słiczek skradl moje serce jeszcze bardziej . Jest sliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze Ci się kojarzył,ja po prostu trochę eksperymentuję,a może nudzę się?,na jedno wychodzi,to są takie próbki,sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszedł ten oliwkowy komplet. Deseczka super tak samo jak pudełeczko. Technika jest poza moim zasięgiem, stąd tym bardziej chylę czoła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana z kolorem trafiłaś - super, wymianki tez uwielbiam , a pozostałam na tych prywatnych [ kilka razy zawiodłam się ] więc już nie biorę udziału w zbiorowych , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. I deska i pojemnik są śwetne. Fajne wzory wybrałaś do ozdobienia. No i efekt postarzenia deski świtnie wyszeł. :) Z ciekawości pytam, bo nie znam się w ogóle na takich metodach: na takiej desce można coś kroić czy ona do ozdoby ma być?

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej do ozdoby,chyba,że użyło by się jakiegoś lakieru,który jest dopuszczony do kontaktu z żywnością,bo jeżeli chodzi o wytrzymałość,to odpowiednia ilość warstw lakieru daje wystarczającą twardość ,ja używam lakieru "flugger",jest bardzo dobry do takich prac

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy komplecik! Zachwyciła mnie deseczka - stylowa i kapitalnie postarzona. Będzie nietuzinkową ozdobą. Gratuluję Ci Lucynko pomysłu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny, oliwkowy komplecik. Deseczka z tym motywem roweru - bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj śliczności, chętnie nauczyłabym się robić takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się taki zestawik prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i praktyczny zestaw:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucy kochana wspaniale wyszedł ten zestaw,a już ten efekt postarzania to na bank Ci się udał.Mało osób lubi ten kolor ,a jednak również im się podoba w takiej kolorystyce,co widać po komentach powyżej .
    Dobra robota kochana ,deseczka jest kapitalna .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne dekoracje, deseczce i puszeczce bardzo twarzowo w oliwkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne prace:)
    jakoś nie mam odwagi używać ciemnej farby jako podkład, ale deseczka wyglada świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplecik jest przepiękny. A deska wygląda po prostu rewelacyjnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny komplet, efekt postarzania wyszedł super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny słoik, aż chciałoby się zajrzeć do środka i sprawdzić cóż tam magicznego można znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam efekty, spróbuję tez embosować na gorąco dekupażowane prace! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie wyszła deseczka w tym kolorze, nie spodziewałabym się takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że to komplet bo gdybym miała wybierać jedno to nie mogłabym się zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super komplecik. najbardziej podoba mi się deseczka! Swqietny obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Praktyczne przedmioty przygotowałaś, z pewnością długo Ci posłużą:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny komplecik. Super kolorki. I całość świetnie do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny komplet stworzyłaś - deska faktycznie wygląda staro, zgodnie z zamierzonym efektem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny a zarazem i przydatny w domowym gospodarstwie komplecik takie prace są najfajniejsze bo dla siebie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie metamorfozy zwykłych rzeczy w niezwykle ładne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. no i wyszedł "magiczny ogród"
    bardzo klimatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.