piątek, 25 września 2015

Dziś się chwalę

Jak wskazuje tytuł posta mam do pokazania parę rzeczy,które dostałam w wymiankach lub całkiem bezinteresownie,a więc na pierwszy ogień idzie uzupełnienie poprzedniego posta o łapkach na myszy.Pokazałam jaką łapkę zrobiłam,dziś pokazuję jaką dostałam,do mnie przywędrowała łapka od Iwonki

 jest świetna,pomysłowo i pięknie wykonana cieszę się  ile razy na nią spojrzę

Swoją łapkę wysyłałam do  Jadwigi  i właśnie od niej dostałam przepiękną karteczkę,w jesiennych klimatach z cudnym wierszem Tuwima "Wspomnienie",kartka zachwyca mnie swoją urodą i raduje serce,jeszcze raz bardzo Ci dziękuję Jadwigo




I jeszcze nasza Bajkowa wymianka kartkowa    w której biorę udział co miesiąc.tym razem naszym bohaterem był Spongebob,bajka chyba mniej znana ogółowi,ponieważ moja wnuczka ogląda ją namiętnie,więc jak ostatnio byłam u nich,to dość dokładnie poznałam ją,szczerze mówiąc to bardzo głupia bajka,ale dzieci ją lubią.Ja swoją kartkę wysłałam do Konopek   i tak ona wyglądała


a dostałam kartkę od organizatorki zabawy czyli Czarnej Damy  kartka jest śliczna,cudnie wyhaftowana i bardzo radosna,jestem ją zachwycona

prawda,że mam rację? 

6 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie prace, aż przyjemnie się oglada

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty dane bez okazji cieszą najbardziej;)
    Wszystko bardzo ładne,ale mnie urzekła ta łapka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowych nabytków :) Mnie urzekła jesienna karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana miło mi było zrobić karteczkę dla Ciebie. Twoja karteczka jest cudna, sama chciałabym taka dostać :) A pułapka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidzia jak to mówią głupi ma szczęście haha i mi się udało dostać tę śliczną karcioszkę :-)

      Usuń
  5. Kochana, dziękuję bardzo za karteczkę, jest bossska :-) Mam nadzieję i życzę Tobie, aby przełożyło się to na głosy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.