sobota, 12 września 2015

Metryczka

Pomysł hubki38 na metryczkę do wymianek uważam za genialny,a ponieważ sama już z niego skorzystałam,więc postanowiłam dołączyć swoją,może się kiedyś komuś przyda


1. Nick/imię
Lucy z Mazur blog---http://okienko-lucy.blogspot.com/

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Jak każda z nas kocham przydasie,chętnie przygarniam każde,jednak ostatnio bardzo pociąga mnie technika steampunk ,więc wszelkiego rodzaju śrubki,trybiki i temu podobne ucieszą mnie niezmiernie.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?

Zaczynałam swoją przygodę z rękodziełem haftem krzyżykowym,potem zaczęłam szukać czegoś nowego i trafiłam na scrapbooking,bardzo lubię robić albumy i kartki,a ostatnio bardzo pociąga mnie art journal i wszelkie prace mediowe,sporo powstaje też u mnie prac w decu.

4. Trzy ulubione kolory to….

Czerwony,czarny,biały 

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….

Nie lubię niebieskiego,ostrej zieleni i różu

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Jak już pisałam,lubię,oprócz tego,o czym pisałam w pytaniu 2,to zawsze jestem szczęśliwa jak dostaję wszelkie wycinanki,bo nie mam maszynki,bardzo zachwycają mnie wszelkie ręcznie robione kwiatki,a w ogóle jak mówi przysłowie  "darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda "więc też nie jestem wybredna pod tym względem,z radością przygarnę wszystko,co dostanę

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

W tej chwili,jeżeli już coś zakładam,to przeważnie jest to bransoletka,nie liczę obrączki

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Generalnie nie,lubię klasykę i stonowanie

 9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Przede wszystkim kawa-rozpuszczalna,w dużych ilościach,oraz herbata-zielona i czerwona 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej….

Lubię marcepana,czekoladę z orzechami,ale bez przesady,lubię też ciasteczka zbożowe 

 11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Dużo czytam,ale ostatnio ze względu na brak miejsca książki papierowe mam tylko wybranych autorów,reszta idzie na tablet,jak wyjeżdżam,to mam ze sobą biblioteczkę i zawsze mogę sobie coś bez problemu dokupić,a jak czytam w łóżku,to nie muszę palić światła i nie przeszkadzam spać mojej połówce.

 12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to,to jaki?

Kosmetyków używam dobranych do swoich potrzeb,jestem alergikiem,więc muszę się pilnować

 13. Chciałam jeszcze dodać....

Że generalnie bardzo lubię wymianki i szczerze mówiąc najważniejsze jest w nich dla mnie to,że ktoś coś zrobił z myślą o mnie i włożył w to  trochę swojego serca,jak się rozejrzę wokół siebie,to  widzę   właśnie takie dary serca,które cieszą moją duszę i oko,pozdrawiam

2 komentarze:

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.