środa, 9 września 2015

Słoiki na kawę

Kiedy zaczynam coś robić decoupage,to od razu robi się z tego taśma,zbieram to co mam ozdobić i robię wszystko razem,bo to jedno mycie pędzli i w końcu czy schnie jedna rzecz,czy więcej,to i tak potrzeba do tego miejsca i czasu,więc jeden bałagan za jednym razem.Od czasu do czasu spotykam się z paroma koleżankami na takim babskim sabacie i często robię coś dla nich w prezencie,bo to  są fajne kobitki i wiem,że chętnie te moje prezenciki przyjmują.Tym razem nazbierałam kilka słoików po kawie i trochę je ozdobiłam.








To pierwsza tura mojej taśmy,mam jeszcze parę rzeczy,ale to następnym razem,pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne słoiki, arcydzieło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście nie ma jak recykling ....Uwielbiam to....Super....

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiki są urocze - u mnie z decu podobnie - też zbieram i potem hurtowo :)
    Lucy, moja dla Ciebie łapka na myszy już spakowana, najdalej w poniedziałek wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja robię zupełnie tak samo! Myślę, że to dobry sposób. Ślicznie prezentują się te słoiczki, są bardzo ozdobne. Miłego weekendu Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie hurtowo, ale jakie ładne, każdy jeden słoiczek ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam czy mogłabym dowiedzieć się, co to za kawa? Mam jeden taki słoik już od dawna i nie mogę sobie przypomnieć jaka w nim była kawa, a mają idealny kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.