sobota, 3 października 2015

Cykliczne kolorki---październik

Jesień się nam rozhulała na dobre,a wiadomo kolorów ta pora roku serwuje nam mnóstwo i z tej palety w naszych cyklicznych kolorkach Danusia   jako danie główne zaserwowała nam kolor śliwkowy.Lubię kolorek,mam kilka ciuszków w tym odcieniu i parę dodatków,śliweczki też lubię i powidła,ale pod warunkiem,że sama je zrobię,a w swoich pracach śliwkowego po macoszemu nie traktuję.Niedawno stare,drewniane pudełko postanowiłam przerobić trochę i przeznaczyć do trzymania różnych śrubek i tego typu rzeczy,które używam w pracach steampunkowych.Pudełko przyozdobiłam tak,aby od razu było widać co w nim będzie przechowywane,a więc w technice steampunk  i właściwie kiedy było już gotowe do malowanie,przypomniałam sobie,że zbliża się październik i nowy kolorek w wyzwaniach Danusi  ,postanowiłam więc poczekać z malowaniem,no i dobrze,bo taki kolorek mi odpowiadał i tak wygląda efekt końcowy mojej pracy










 Ciężko kolor jest uchwycić,ale na pierwszym zdjęciu jest najbardziej naturalny,no i muszę powiedzieć,że  w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu.

i banerek




53 komentarze:

  1. cudne pudełko, kolor jak najbardziej śliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy kochana ślicznie pudełko wyszło ,śliwkowy jak się patrzy.Podobają mi się te sznureczki,koła zębate i inne zastosowane dodatki
    Ale z fotkami to i ja miałam taki problem ,że były momenty iż sama się na siebie złościłam cóz to za kolor mi się zachciało .
    Tyle ,że z drugiej strony uwielbiam takie zadania,,gdzie nie tylko trzeba się namęczyć z pracą ,ale i też z fotami.
    Buziaki i pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, jestem zauroczona Twoim pudełkiem. Ono jest boskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście kompletny laik w tej technice, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba. Te wszystkie poprzyklejane cuda tworzą taki fajny artystyczny chaos .Fotki całkiem niezłe wyszły a to paskudny kolor do fotografowania. U Ciebie doskonale widać kolor śliwkowy. Jak dla mnie piękna szósteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie nieziemskie kompozycje - pudełko jest cudne! Gratuluję pomysłu i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne pudełeczko, ozdobione tak inaczej niż większość pudełeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełeczko,a śliweczka pasuje do niego jak ulał !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda pudełko, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszło. Pudełeczko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem, Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie prace i nieraz miałąm ochotę coś takiego zmajstrować,ale jakoś weny i pomysłu brakowało.
    Tobie wyszło superancko,wielkie brawa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bomba! Świetny pomysł. Uwielbiam takie gadżety. Z czyszczeniem z kurzu gorzej :))).

    OdpowiedzUsuń
  14. Fascynuje mnie ta technika i jestem zachwycona tym pudełkiem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne pudełeczko :)
    Przepiękne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne pudełeczko. Dopracowane w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita praca. Tyle rózności scalonych kolorem. Bajka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne to pudełko. Uwielbiam takie rzeczy :) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ozdobiłaś to pudełko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pudełko! Tyle detali i faktur... Rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne pudełko, jeżeli na żywo wygląda jeszcze lepiej, to musi być niesamowite. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pudełeczko tematyczne. Od razu widać co w nim przechowujemy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalne i pięknie się prezentuje wykonane taka właśnie techniką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełeczko robi wrażenie! Piękny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudo! :) Wygląda przepięknie! Jestem pełna podziwu dla wykonania i pomysłu! Super praca! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdraszczam... przepiękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo efektowne pudełeczko wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa praca ... efekt świetny .. podoba mi się . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe i fajne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pudełko prezentuje się wspaniale:) Piękny kolorek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne pudełko, bardzo dopracowane i kolor jak najbardziej śliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pudełko, podoba mi sie styl wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawe pudełeczko powstało :) fajne wieczko

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyznam że pudełeczko wyszło bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nietypowy steampunk, ale stereotypy należy łamać :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. To prawdziwie nietypowa praca! Chciałabym czegioś podobnego spróbować! Pozdrawiam
    !

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne i bardzo oryginlne pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ się musiałaś napracować żeby tak pięknie przyozdobić to pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ileż przydasi wykorzystałaś do stworzenia tego cuda? Jest naprawdę interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze jak patrzę na prace steampunkowe (które bardzo mi się swoja drogą podobają), strasznie mi żal tych zegarków rozebranych na cześci :)
    Pudełko wyszło świetnie, mimo nietypowego kolorku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelka, bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo oryginalne i ładne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam pojęcia, co to za technika, ale wiem jedno - pudełko wyszło rewelacyjnie:))) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowite pudełeczko :) Ileż na nim się dzieje... Świetne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Pudełko wygląda super! Tym bardziej, że jest fioletowe, a ten kolor wprost uwielbiam. :)
    Wierzę na słowo, że z uchwyceniem tego koloru na zdjęciach miałaś problemy - sama myślałam, że oszaleję podczas pstrykania zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne to pudełeczko! Ma w sobie coś intrygującego :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.