wtorek, 6 października 2015

Karteczka i obrazek

Moja bratowa obchodziła teraz imieniny,więc zrobiłam jej taką karteczkę

ostatnio przypomniałam sobie o chwilowo zapomnianym embossowaniu i teraz używam tej techniki dość często


właśnie napisy są zrobione embossingiem,a brzegi kartki pomalowane

A teraz  recykling,który okazał się zupełnie nową pracą, miałam trochę odświeżyć stary obrazek,niestety okazało się,że jest w takim stanie,że nadaje się tylko do likwidacji,więc zrobiłam go na nowo,została tylko ramka,której kolor także zmieniłam,trochę się bałam,że nie będzie się podobał,ale na szczęście skończyło się na strachu


jest bardzo mediowy i powiem szczerze,że jestem z niego zadowolona

5 komentarzy:

  1. Wow. Kartka jak i obrazek są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka super, świetne kolorki. Nazwę embossing już słyszałam, ale do końca nie wiem o co chodzi, może kiedyś jakiś kursik byś kochana zrobiła dla takich niedouczonych jak ja? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też techniczne nazwy nic nie mówią,ale karteczka mi się podoba i obrazek też jest ciekawy bo interesuje mnie ta medialna technika. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, zarówno karteczka jak i ten obrazek. Dla mnie to wygląda jak płaskorzeźba właściwie, pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ptaszorkowy obrazek jest urzekający

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.