wtorek, 10 listopada 2015

Czekolada z pomarańczą

Czas ostatnio zaczął tak u nie gonić,że się nie mogę doliczyć na dobę przynajmniej paru godzin,chyba mi je koś podkrada,bo niemożliwe jest żeby sam tak szybko płynął.W tym miesiącu byłam pewna że w wyzwaniach kolorków u Danusi   po prostu się nie wyrobię i dlatego nie zgłaszałam się ,ale potem sama sobie stanęłam trochę na ambicję,pomyślałam że przecież naprawdę lubię tą zabawę i mam sobie odpuścić? no nie, tak się nie robi.Ponieważ siedzę teraz nad kartkami,na które dostałam zamówienie,a mam całkowitą dowolność wykonania,to pomyślałam,jedna może być chyba w kolorkach "wyzwaniowych",czyli u mnie czekolada z pomarańczą.Te trochę białego mam nadzieję,że Danusia zaliczy mi na konto tych 10% ,musiałam trochę białości dodać,bo inaczej kartka byłaby niestrawna.Jeżeli chodzi o czekoladę to bardzo lubię i gorzką i wszelkiego innego rodzaju,ale jem ją napadowo,mogę pożreć tabliczkę  za jednym podejściem,a potem długo na nią nawet nie zerknąć.Ciuchów w tym kolorze nie posiadam,ale dodatków trochę i owszem.A to moja karteczka



A tu banerek




41 komentarzy:

  1. Kochana super karteczka Ci wyszła, okazuje się że pomarańcz do brązu super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy strasznie się cieszę ,że jednak poszłaś po rozum do głowy haha i nie zrezygnowałaś z zabawy.
    Kochana piękną karteczkę przygotowałaś .Ja też pokusiłam się o takie właśnie połączenie kolorów,choć kusiła mnie również malina .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta karteczka :) Kolorki dobrałaś super. Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie sie postarałąś. Karteczka w takich kolorkach jest bardzo elegancka. Całe szczęście, że nie zrezygnowałas z zabawy. Było by szkoda. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urokliwa kartka :-). Motyw kwiatowy dodaje jej finezji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest prześliczna. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka świetnie wygląda z tymi kwiatuszkami. Co tez ta Danusia z nas robi, że wszyscy mamy takie same pozytywne odczucia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszła, bardzo mi się podoba i faktycznie ten dodatek bieli wyszedł jej na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucynko, praca typowo jesienna;) mam na myśli kolorystykę;) Ale za to śliczna i co najważniejsze oryginalna;) Lubię takie prace;) Pozdrawiam Cię cieplutko;

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka jak tabliczka czekolady z pomaranczą :) Piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kompozycja, smakowita i jesienna zarazem, pewnie każdy dostrzeże w tych kolorach coś innego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna i elegancka kartka :) Motylki wyglądają super i dodają lekkości czekoladzie we tle ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. jesienne motyle, genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka w takim jesiennym klimacie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka ulotna ta karteczka, delikatna bardzo i bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygląda a kolorki fajnie się uzupełniają . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stonowany, jesienny pomarańcz połączony z czekoladą wygląda świetnie, a biel rozjaśniła całość.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza i oryginalna karteczka, prezentuje się bardzo elegancko! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka Podobają mi się te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zestaw kolorów bardzo pasuje do tej karteczki. Piękne kwiaty zrobiłaś wyglądają jakby wycięte z jesiennych liści, bardzo w moich kolorkach. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczna karteczka a kwiatuszki w odcieniach jesiennych

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo elegancka jesienna karteczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. wyszło trochę jesiennie i na pewno "czekoladowo"
    odrobinka bieli rzeczywiście niezbędna dla rozjaśnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kartka, ja też mam wrażenie, że tak jesiennie wygląda, pomimo, że to kwiaty i motyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna karteczka w kolorach jesieni:) Dobrze, że dorzuciłaś nieco bieli. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna karteczka ;) Tęsknię za motylami ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ta biel była super pomysłem - cudnie kartkę rozjaśniła i dodała blasku. Bardzo fajna kartka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna karteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja karteczka czekoladowa z pomarańczą jest pyszna:))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.