piątek, 20 listopada 2015

Jeszcze trochę karteczk

Jak już pisałam poprzednio,robię teraz kartki na zamówienie dla osoby,które chce je mieć na "zapas",do tej,która poszła na wyzwanie kolorystyczne u Danusi,dorobiłam jeszcze kilka







Starałam się żeby każda była inna i w formie i kolorystycznie,teraz jeszcze czekają mnie świąteczne,myślałam że w tym roku nie będę ich robiła,bo mam trochę zapasu,a okazuje się,że jednak muszę zrobić i to sporo,no i fajnie,przynajmniej jest zajęcie na wolne wieczorki jak już moje
słoneczka i ich brat pójdą spać


Pozdrawiam wszystkich i życzę pięknego weekendu

5 komentarzy:

  1. śliczne karteczki, każda inna:) a słoneczka słodkie, podobne do mojej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne karteczki urocze dzieciaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności, ta druga jets super, zresztą ta w formie koperty też, i ta ostatnia.... ojej wszystkie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne:) Bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne, ale mnie najbardziej ujęła pierwsza - taka eteryczna..

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.