środa, 30 grudnia 2015

Cykliczne kolorki ---- różany

Rzutem na taśmę przedstawiam swoją pracę na cykliczne kolorki u Danusi.Muszę przyznać,że w tym miesiącu było ciężko,po pierwsze brak czasu,a po drugie brak pomysłu.Jednak kiedy po świętach,już tak na spokojnie zabrałam się za robienie takiego kalendarzo-notatnika na przyszły rok,pomyślałam sobie,że okładki do niego mogą być różane,tak jak ma być na wyzwaniu,w końcu lubię wszystkie odcienie czerwieni,więc czemu nie.Trochę mi nie pasował ten złoty,którym pomalowałam dodatki,ale pociągnęłam po wierzchu jeszcze srebrem i w ten sposób mam 2 w 1,mam nadzieję,że Danusia mi to zaliczy.Okładki są proste,bez ozdobników,bo będą musiały "przeżyć" noszenie w torebce i wożenie w walizce,w środku jest kalendarz i dużo kopertek i tagów,a jeszcze dojdą jakieś kartki do zapisków,oczywiście do wyzwania zgłaszam tylko okładki.
I jeszcze na temat ulubionych owoców,tak właściwie jem owoce,bo wiem,że należy to robić,ale nie przepadam,owocożeni w moim domu są mąż i wnuki,ja lubię tak naprawdę tylko wiśnie,od tych co na drzewie,po te co w nalewce i we wszystkich możliwych konfiguracjach.








no i banerek

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z tym notesem na zapiski i nie tylko. Okładka dość wygodna i różana, to widać na odległość, nawet przez monitor kompa. Stefek łyknie ze smakiem takie cudo.
    Pozdrawiam i życzenia na Nowy Rok przesyłam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest taki notesik , zawsze się przyda w damskiej torebce. A okładka różana urocza. Lubię takie właśnie delikatne z mała ilością ozdobników.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesów nigdy nie za wiele. Ładny i praktyczny. DOSIEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  4. taki ...z duszą, można powiedzieć :-)
    a na pewno bardzo spersonalizowany, bedzie budzić ciekawość innych ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie notesy, gdzie można wpisać, wkleić i włożyć wszystko :)
    Świetnie Co on Lucynko wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna okładka i jakże praktyczny notesiko-kalendarz. Pamięć zewnętrzna jest baaardzo przydatna - haha :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny! Bardzo lubię różne notesy i Twój pomysł bardzo przypadł mi do gustu. Podabają mi się te delikatne okładki, ale również cała zawartość notesu. Szczególnie te kopertki, to fantastyczny pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie i szczęśliwego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny notes :) Super pomysł z kopertkami w środku :) Pomyślności w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten notesik jest rewelacyjny! Nie masz pojęcia jak mi się podoba. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny notatnik, życzę, żebyś każdego dnia zapisywała w nim tylko radosne wydarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bomba! jest posty, niemal klasyczny, bez przesytu. Piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowności!! szczęścia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł - teraz zwykły notes wygląda jak niezwykły i jest śliczny.
    Szczęśliwego Nowego Roku Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo stonowana, elegancka okładka! Piękny notatnik!
    Wszystkiego dobrego w każdym dniu 2016 roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna praca. Wszystkiego dobrego w Nowym 2016 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na notes z ciekawą '' zawartością'':)))
    Wszystkiego Najlepszego e Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, śliczna okładka:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lucy świetny ten notes na zapiski,takich nigdy dosyć ,zawsze znajdzie się coś co można zapisać ,zanotować czy do niego schować .
    Wszystko perfekcyjnie wykonane ,i ta podkowa,nosz kurcze dla mnie bomba.
    Kochana dziś wróciłam do domu i mnie zatkało po tym jak zobaczyłam na kopercie Twój adres.Zawartość zwaliła mnie z nóg ,a przecież dopiero dostałam przed świętami kartkę od Ciebie.
    Kochana nie wiem co powiedzieć ,napisać ,po prostu ślicznie dziękuję za tak cudowną niespodziankę ,tak śliczny prezent ,nie wiem czym sobie zasłużyłam na taki podarek.
    Kochana życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2016,spełnienia marzeń i mnóstwo kolejnych pomysłów:)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.