sobota, 19 grudnia 2015

Jeszcze świątecznie

Trochę kartek jeszcze dorobiłam,ale ponieważ poleciały w świat,to na razie nie będę ich pokazywała,jakoś tak mi wyszło,że te rzeczy co robiłam ostatnio,to jeszcze muszą poczekać w ukryciu,ale bombeczkę którą zrobiłam,mogę pokazać.Jest duża,ma 15 cm średnicy , to moja pierwsza bombka ze wstążek ,a zrobiłam ją  dzięki Edycie-Sylwii i dzięki TEMU kursikowi, jeszcze ta moja praca nie jest doskonała,ale jestem zadowolona,że w ogóle ją wykończyłam.




A to już zupełnie nie świątecznie ,poprzedni igielnik był tak upaćkany,farbami,mgiełkami i nie wiem czym jeszcze,że musiałam zrobić nowy,skorzystałam z materiału,który przygarnęłam w wymiance przydasiowej u Czarnej Damy


 Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli

6 komentarzy:

  1. Jaki wspaniały igielnik i bombka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielnik jest urocza! A bombeczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że zrobiłaś bombeczkę. Świetna Ci wyszła, możesz mi wierzyć. A ten igielniczek jest fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej bombeczka świetna ale dziś moja uwagę przykuł ten igielnik, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bombeczka! Igielnik natomiast jest przeuroczy! Taki śliczny mały kapelusik.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepłych, rodzinnych Swiąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bombka,ja kocham te kolorki a kapelusik igielny też bardzo fajny .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.