czwartek, 28 stycznia 2016

Cykliczne kolorki---biały

I znów na ostatnią chwilę robię pracę na wyzwanie Danusi, a myślałam,że biały sam mi się zrobi,bo to mój ulubiony kolor,a jeszcze z dodatkiem szarego lub beżu,mam sporo ciuchów w tych kolorach,w kuchni też białego jest dużo,a będzie jeszcze więcej po remoncie.Niestety za co się nie wzięłam,to się okazywało,że do tej bieli muszę dodać jeszcze inne kolory,bo inaczej mi nie pasuje.Potem w to w wszystko "wkroczyła" jeszcze trójka chorych dzieci,a przy takiej ilości chorujących maluchów,to każda para rąk jest potrzebna,więc wszystko się przeciągnęło.W końcu wpadła mi ręce butelka o ciekawym kształcie {zawartość poszła do zlewu,bo bardzo była nieciekawa}i postanowiłam ją przerobić mediowo.Pomalowałam farbą,ponaklejałam różności,pomalowałam gesso,a na koniec pociągnęłam białą metaliczną farbą,dodałam koronkę farbowaną herbatą i sznurek.


i jeszcze banerek

Serdecznie wszystkich pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. Lucynko, buteleczka wyszła fantastycznie;) Chyba najlepsze są prace robione zawsze w ostatniej chwili;) Mnie zdarza się to dosyć często;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczka bez zawartości w środku, bardzo ciekawego kształtu świetnie przeistoczyłaś w coś innego, Sznurek. koroneczka i mamy nowy dekoracyjny przedmiot. Brawo Lucy. Mnie się podoba.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ubranko stworzyłaś na tę butelkę. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna butelka, bardzo mnie się podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko przepiękna jest ta buteleczka te misterne różyczki i koroneczka no cud miód i malina . Wyszło pięknie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Buteleczka świetna! Pięknie połączona z beżową koronką

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczka świetna! Pięknie połączona z beżową koronką

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna flaszka :) Wystrojona jak żadna inna, jedyna i niepowtarzalna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda butelka w nowym "ubranku":)))
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie ozdobiona butelka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię medialne przeróbki zwykłych przedmiotów bo nabierają zupełnie innego wyrazu. Twoja butelka jest bardzo subtelna i wyjątkowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna butelka pięknie ją przeobraziłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ślicznie Ci wyszła. Jeszcze tylko aby nie była pusta:)
    Zdrówka dla całej rodzinki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawie na ostatnią chwilę, ale jak! Świetny efekt! Zawsze można uzupełnić zawartość czymś "godniejszym" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak, to nie o zawartość chodzi, ale o opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kreatywna dekoracja Lucynko. Butelka prezentuje się świetnie, może być niebanalnym prezentem. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucy butelka jak malowanie,śliczna i w takiej technice lubię je bardzo A jak sznureczek widzę to gęba jeszcze bardziej mi się uśmiecha,bo wiesz przecież ,że mam do nich słabość ogromną .Całość jak dla zasługuje na szósteczkę .
    Buziaki i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dzieło ;) jak elegancko wykonane super ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Lucynko, co tu dużo pisać - wyszło świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyszła ta butelka. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna butelka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudeńko stworzyłaś. Prawdziwa elegancja w starym stylu

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyszła ta butelka...Bardzo mi się podoba ...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  25. Takietam od niechcenia, a wygląda fantastycznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. To niezły "bukłak" z fajną dekoracją. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie ozdobiona pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.