wtorek, 19 stycznia 2016

Kartki przez cały rok

Kiedy Ania   zaproponowała zabawę z kartkami w pierwszej chwili pomyślałam sobie--ja się na to nie piszę , trzy kartki co miesiąc i w dodatku świąteczne przez cały rok?jakoś ostatnio wcale mnie święta nie pociągają,a wręcz denerwują,więc dlaczego mam sobie co miesiąc o nich przypominać.Potem sobie pomyślałam,że moje podejście do świąt to jedna sprawa,a poczuje obowiązku zawsze jednak ze mnie wyłazi i kartki rozsyłam,więc nie będę ich produkować w ostatniej chwili,tylko stopniowo,powolutku,a to też jest jakaś korzyść,a w końcu musu nie ma i jak nie mam ochoty,to w danym miesiącu mogę nie robić.Tak więc nastawienie zmieniło mi się radykalnie,a to jego efekt

pisanka

choinka

róża

i kolażyk do którego podpis dodała Danusia

A teraz jeszcze chciałam się pochwalić prezentem,który dostałam od Danusi   jest to przecudny i uroczy kominiarczyk,cudnie wyhaftowany i oprawiony.Stoi sobie teraz na półeczce i jestem pewna,że mi w tym roku bardzo dużo szczęścia przyniesie,w końcu to kominiarz i taka jego rola,Danusiu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję


mój ci on jest,,, pozdrawiam serdecznie

18 komentarzy:

  1. Lucynko niezmiernie się cieszę , że zdecydowałaś się dołączyć do wspólnego kartkowania. Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić a przy okazji zrobisz sobie zapas karteczek.
    Twoje kartki są śliczne wszystkie, ale ta z okienkiem i różami mnie zauroczyła. Jest przepiękna .
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że wytrwasz do końca roku a w grudniu będziesz miała 12 gotowych karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko karteczki są świetne. I Ania ma rację, ta z różami jest najlepsza, po prostu prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki prześliczne ,nie wiem,która ładniejsza. Gratuluję upominku od Danusi na pewno przyniesie Ci szczęście. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te Twoje karteczki....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślałam dokładnie to co Ty, że nie dam rady, nie chcę, a z drugiej strony robię potem na ostatnią chwilę... Zrobiłam na razie jedną kartkę, Tobie się udało trzy i w dodatku śliczne! Trzecia ujęła mnie najbardziej, ale podoba mi się też pomysł warstwowej choinki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko, karteczki sliczne, ale różana mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wszystkie karteczki śliczne ,Ty masz świetne pomysły i pięknie je przekładasz na karteczki.
    Ja też bawię się u Ani i jeszcze dwóch dziewczyn ,chyba upadłam na głowę z tymi kartkami,ale cóż same plusy zapowiadają się i w grudniu będzie mniej roboty.
    Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki. Bardzo prościutkie, takie bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne te karteczki zrobiłaś, są jak obrazy, a nie jakies tam karteczki No po prostu piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne karteczki :) Ta z okienkiem jest urocza! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe karteczki. Ta z choineczką 3D jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uważam,że będę miała dużo kartek , bo jeszcze inne zabawy. Postanowiłam,że nadmiar pójdzie na jakiś kiermasz , na "szczytny cel' .

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, każda wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba z tęsknoty za wiosną ,ale okienko z różami jest naj..... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.