poniedziałek, 11 stycznia 2016

Podsumowanie

Coś mi ostatnio ciężko się zabrać do napisania posta,albo zdjęcia nie mam kiedy zrobić,albo coś mnie ciągle rozprasza,a czas leci.Zakończyłyśmy w grudniu całoroczną wymiankę bajkową u Czarnej Damy    i czas na małe podsumowanie,wzięłam udział w 10 wyzwaniach,w dwóch niestety się nie wyrobiłam z czasem,dostałam przepiękne kartki wykonane w różnych technikach,które są cenną pamiątką tej zabawy,nie będę pokazywała każdej osobno,bo wszystkimi już się chwaliłam,ale zrobiłam mały kolaż ,oto on

chyba jest trochę nieudolny,ale pierwszy raz korzystałam z takiego programu,ale jak widać kartki są piękne.

Dostałam także piękną pamiątkę od Lidki,zawieszkę ze zdjęciem mojej kartki,która zajęła w lutym pierwsze miejsce w głosowaniu,z czego byłam niemożliwie dumna

Jest tylko zdjęcie kartki,bo słodkości w te pędy zaadoptowały moje wnuki,Lidziu bardzo Ci dziękuję za pamięć i za tą kartkę,za całą zabawę,będę się sprężać,żeby w wymiance z nietypowymi świętami nie zabrakło mnie w żadnym miesiącu.

Jak to się mówi,lepiej późno niż wcale,chcę podziękować jeszcze za kartki,które otrzymałam na święta

Danusi

Lidce

i pani Krysi,jej mamie



Bardzo dziękuję za pamięć

5 komentarzy:

  1. Lucynko śliczne karteczki dostałaś i nie chwaląc sie mój smerfuś tez tam jest :-) Zrobiłam tylko dwie pierwsze karteczki , z braku czasu raz a po drugie temat kartek to jednak nie była moja bajka :-)
    Karteczki świąteczne też śliczne dostałaś Jak to miło jak dziewczyny pamiętają o nas.
    Mam nadzieje , że czas czasem Ci pozwoli wrzucić małe co nieco na moją karteczkową zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Lucynko zrobiłaś i świetne otrzymałaś, dziękuję Ci, że się ze mną bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy wszystkie Twoje karteczki przez cały czas trwania zabawy u Lidzi były superow.Świetne interpretacje znanych bajek udało Ci się na nie przełożyć .Karteczki od dziewczyn zawsze cieszą i sprawiają radość ,coś wiem na ten temat .
    Buziaki i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To była przyjemna zabawa. Takie cofnięcie się w czasy dzieciństwa. Swietne kartki, gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała całoroczna zabawa :) Widzę, że kartki cudowne :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.