piątek, 12 lutego 2016

Cykliczne kolorki--luty

W tym miesiącu w Cyklicznych kolorkach u Danusi   króluje kolor cytrynowy.Ponieważ niedługo będzie Wielkanoc więc ozdobiłam jajka plastikowe metodą decu,ale od środka,nakleiłam wzór podkleiłam go papierem ryżowym,ale wszystko było mało widoczne,więc nakleiłam jeszcze kilka warstw bibułki.takiej zwykłej białej,która została mi po rozdzieleniu serwetek.Dopiero po tych zabiegach wzór stał się bardziej wyrazisty,ponieważ to Wielkanoc,czyli święto bardzo radosne i wiosenne,to dodałam różową wstążeczkę,niestety zdjęcia wyszły kiepsko,całe mieszkanie oblatałam próbując gdzie będzie lepiej,ale odbicie wszędzie było i nie umiem tego zlikwidować.










Jeżeli chodzi o cytrynę,to jej nie jadam,ale lubię wodę z cytryną[nie herbatę] oraz wszelkie desery i słodycze o smaku cytrynowym

44 komentarze:

  1. Rany, jak one cudnie błyszczą. Jednak lakierem do takiego stanu nie dojdziesz. Bardzo mi się podobają, są takie za mgiełką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odbicie dodaje blasku! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko bardzo fajne te jajeczka wyszły, takie cytrynkowe , wiosenne i radosne. Niestety nie da się zrobić zdjęcia akrylowych ozdób bez odbicia, to jest niewykonalne :-)Ale to odbicie dodaje im blasku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne pisaneczki, niezwykle oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się patrzy na Twoje jajeczka to od razu czuć święta, taką wiosenną radość. Super wyszły !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby to nie na wiosenne święta było, to mogłyby zawisnąć na choince, talki blask od nich bije. Są świetne.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pisanki-dekupażanki. Połączenie żółtego i różowego nie należy do łatwych, a tu wyszło rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie fajne te jajeczka, super to wygląda, a ta różowa wstążeczka fajnie dodaje im takiej wesołości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i bardzo słoneczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jajeczka, będą wspaniałą dekoracją.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucy bardzo ładnie wyszły te jajeczka,ślicznie się błyszczczą ,są cytrynkowe bez dwóch zdań ,czyli wszystko zobione na tip top,a tym samym zabawa w lutym zaliczona .
    Pozdrawiam ciepluśko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne pisanki :) Podoba mi się bardzo ta z tulipanem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pisaneczki!!! Pozdrawiam walentynkowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pisaneczki różowa wstążeczka podkreśla ich urok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pisanki. Od samego patrzenia zrobiło mi się wiosennie i świątecznie. Pozdrawiam cieplutko i walentynkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to super jajeczka. Rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to super jajeczka. Rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajowsko Ci wyszły te jajeczka Lucynko;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te jajeczka taki wielkanocny nastrój się zrobił gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne jajeczka! wiosenne i świąteczne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne:) Bardzo radosne kolorystycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne wiosenne jajeczka:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. akryl fotografuje sie tragicznie - wiem bo też bardzo lubię właśnie taką metodę ozdabiania.
    Jajeczka wyszły świetnie, ja zamiast dodatkowego podklejania maluję farba akrylową :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie,to jest o wiele prostsze,a efekt taki sam,o ile nie lepszy,dzięki

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisaneczki radosne tak jak prawdziwa Wielkanoc. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielkanocna ozdoba gotowa, śliczne pisanki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne jajeczka :-) Na błyszczenie tak gładkiej powierzchni nie ma rady - chyba, że namiot bezcieniowy... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne jajeczka, a odbicvie nie przeszkadza. Dodaje blasku:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne jajeczka :)
    Bardzooo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne jajcorki :) a jak błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne ozdoby wielkanocne :) Bardzo fajny pomysł na zdobienie jajek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne te jajka. I niech się błyszczą - ładnie ten blask wzrok przyciąga :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, ale piękne pisanki się u Ciebie wykluły :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i lakierować nie trzeba!
    a to sprytne! :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale za to właśnie przez to odbicie jajka mnie bardzo zaintrygowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne :) Wyszedł Ci fajny taki mglisty efekt :) Naprawdę świetne :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.