czwartek, 4 lutego 2016

Dzień ptasiego mleczka

W tym roku w całorocznej wymiance kartkowej u Czarne Damy   robimy kartki na nietypowe święta,a w styczniu tematem przewodnim był "Dzień ptasiego mleczka".Dostałam bardzo nietypową kartkę na to nietypowe święto, zrobiła ją Misiek77 ,jest to kartka,która w naszym głosowaniu zajęła drugie  miejsce.Kartka ma kształt kostki ptasiego mleczka i w dodatku jest pudełeczkiem,a raczej taką szufladką i bardzo mi się podoba i bardzo się cieszę,że do mnie trafiła,bardzo za nią dziękuję





Moja kartka poleciała do pani Krysi,mamy Lidki,która nie ma swojego bloga,a szkoda,bo robi bardzo piękne rzeczy i fajnie było by je pooglądać ,mam nadzieję,że jednak kiedyś się zdecyduje i założy go.

a to moja karteczka,pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. a ja się cieszę, że się podoba, Twoja karteczka też jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te Wasze karteczki, już czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Lucy dziękuję za śliczną karteczkę, dostała pani również piękna karteczkę i do tego jaką pomysłową a na bloga chyba się nie zdecyduję pozdrawiam gorąco - krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne te karteczki , ale i święto oryginalne.
    Podoba mi się Twoja karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowe święto i niespotykane karteczki. Fajna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super karteczki :) Apetyczne szalenie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.