środa, 24 lutego 2016

Kartki i zaproszenie

W tym roku moja amerykańska wnuczka idzie do Pierwszej Komunii i w związku z tym moja córka zażyczyła sobie,żebym zrobiła zaproszenia,oczywiście dla babci większej frajdy być nie może,tylko miałam niestety mało czasu na ich wykonanie.Mój mąż właśnie teraz do nich poleciał na pół roku i musiał wziąć je z sobą,a zaproszeń jest sporo,bo do komunii idą dwie kuzynki i razem będą miały przyjęcie,w sumie zrobiłam 42 sztuki,żeby nie zabrakło,jak się pomylą w wypisywaniu.Znalazłam fajny  sklep,gdzie są niedrogie,a dobrej jakości papiery,a moja kochana Jola  pożyczyła mi swojej maszynki i wykrojników,żebym mogła sobie powycinać to,co mi potrzebne,skorzystałam oczywiście na zapas z tej okazji--Jolu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.A tak wygląda zaproszenie,córce i wnusi się podobały,a to najważniejsze

Ten ciemny papier jest brązowo-złoty,a różowy też ma połysk

A ponieważ moje dziewczyny pod koniec lutego obchodzą urodziny,zrobiłam jeszcze kartki

Ta dla córki

Ta dla wnuczki,która chodzi na balet
Pozdrawiam serdecznie

14 komentarzy:

  1. Lucynko bardzo ładne kartki. Masz wyczucie w dobieraniu dodatków. Rewelacyjnie się prezentują. Podobają mi się szczególnie kwiaty . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze....Takie tematyczne....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo Lucy i jak zawsze polecam się na przyszość :) Zaproszenia są super. Delikatne, nieprzeładowane. Bardzo mi się podoba niebieska karteczka :) Prawda, że te wykrojnikowe kwiatki sa obłędne ?! Ale i różowa karteczka jest boska! Świetny pomysł z tą ażurową serwetką na czerwonym tle i tą w tiulową spódniczkę ubraną baletnicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany Lucynko, karteczki są super. A najbardziej to mnie zachwyciła ta niebieska, cudna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko zaproszenia zrobiłaś śliczne, trudno żeby się nie spodobały. I podziwiam za hurcik ponad 40 sztuk robi wrażenie. Aczkolwiek u mnie jak jest pomysł to już połowa sukcesu. Karteczki urodzinowe tez są świetnie , jak dla mnie numer jeden to ta dla wnusi, baletnica jest śliczna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki a zaproszenia bardzo gustowne i eleganckie! Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za szyk i elegancja w tych zaproszeniach i karteczkach zawarte. Wszystko świetne i delikatne, do tego ta ilość powala na kolana, spisałaś się Babciu i Mamusiu.)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zaproszenia, takie delikatne jak na komunię przystało i cudne karteczki urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaproszenia śliczne i eleganckie, a karteczki są przecudne! W niebieskiej podobają mi się te przedarcia, a w różowej baletnica i kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaproszenia wyglądają elegancko, a karteczki urodzinowe uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne, mają swój wdzięk:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ależ fantastyczne kartki, a ta niebieska to dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że karteczka z okazji Dnia Patrzenia w Niebo się podoba:) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że karteczka z okazji Dnia Patrzenia w Niebo się podoba:) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.