wtorek, 8 marca 2016

Cykliczne kolorki--marzec

W marcu w cyklicznych kolorkach Danusia   zafundowała nam kolorek szczypiorkowy.Myślałam co by tu zrobić,żeby nie był to łapacz kurzu i pomyślałam sobie,że w końcu Wielkanoc nam się zbliża,a przed nią mamy Niedzielę Palmową.Do tej pory zawsze szłam na łatwiznę i kupowałam gotową palemkę,ale w tym roku pomyślałam sobie,że może spróbować zrobić ją osobiście,trochę się pomęczyłam,bo to jednak mój debiut,mogła wyjść ładniej,ale co się będę sama siebie czepiać,ważne,że jest moja
Szczypiorek lubię z twarożkiem,z jajecznicą,pomidorki,albo jajeczka w majonezie lubię posypać,w ogóle jako dodatek do potraw bardzo chętnie,szczególnie teraz,kiedy najbardziej tęsknię za wiosną .
A to moja palemka,ciężko było mi zrobić zdjęcie,bo nie chciała stać,a jak ją wkładałam do flakonu,to nie widać było dołu,a wykończenie palemki jest koloru młodego szczypiorku,natomiast reszta zieleniny,to szczypior dojrzały,mam nadzieję,że Danusia zaliczy,a Stefek połknie.





i banerek  

                                                    

34 komentarze:

  1. Lucynko oczywiście,że szczypiorkowa praca będzie zaliczona,palemka wyszła śliczna ,dostojna ,a przede wszystkim skromna.LUbię takie zwykle ,które nie są poobwieszane i ukwiecone z każdej strony i od góry do dołu.
    Dziękuję ,że zechciałaś dalej bawić się z nami ,super.
    Pozdrawiam cieplutko,buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Lusi! palemka jest bardzo ładna pozdrawiam panią - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka palemka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko śliczna jest ta szczypiorkowa palemka. Dostojna i elegancka zieleń w połączeniu z żółtym zawsze kojarzy mi się z wiosną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Palemka własnoręcznie robiona, oj dawno nie widziałam takich, moja babcia robiła podobne :) nie lubiła kupowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, palemka już u Ciebie! Takie własnoręcznie przygotowane są milion razy ładniejsze niż "przemysłowe;) od kilku lat też sama przygotowuję sobie palmę i przyznam, że też mam chęć zgłosić taką na "szczypiorkową" zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. No, tak piękną ,,szczypiorkową" palemkę, to Stefan połknie na pewno;)Nareszcie dostanie trochę witaminek;)No i świetnie wykombinowałaś sobie szczypiorkową pracę Lucynko;)Gratuluję! Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięka ręcznie zrobiona palemka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna. Lucynko palemkę masz cudną, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie zrobiłaś tą palemkę. Jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała, masz zatem piekna palmę na niedzielę Palmową. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i praktycznie :) Lubię takie palmy, a nie z suszonych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super palemka. Prawdziwie szczypiorkowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna ...jeśli można użyć takiego słowa to taka prawdziwa ...babcina

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna "szczypiorkowa" palemka:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna palemka i z żywą roślinką, jeszcze nie wysuszoną. Bardzo ładna, prościutka.

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry pomysł uwielbiam takie własnoręcznie robione palmy ;) piękna ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł, po prostu palma z bukszpanem = przyjemne z pożytecznym i w sam raz się wpasowałaś na Danutkowe wyzwanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł żywa palma to jednak tradycja u nas w niedzielę palmową wciąż można takie zobaczyć, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna palma :) U mnie w domu zawsze się robiło palmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna palemka. U nas to raczej bukiet z bukszpanu i gałązek wierzby z "kotkami". Twoja wersja bardzo mi się podoba - zwłaszcza jej fantazyjne zakończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  22. śliczna palemka, taka żywa:) Ostatnio ciągle widzę te całe papierowe, ale nie ma to jak taka z życiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. żywe podobają mi się o wiele bardziej niż farbowane kłosy, sztuczne kwiaty i co tam jeszcze w nie wtykają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Palemki zwykle bywają przegadane, a ta jest niezwykła z tą dużą ilością zieleni :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna palemka, taka prosta i taka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W prostocie wielka siła. Super palma!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super palma! Świetny pomysł na pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna palemka, i to jeszcze własnoręcznie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo udany debiut. Wygląda lekko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.