wtorek, 22 marca 2016

Inspiracje antystresowe

Od bardzo dawna jestem zafascynowana pracami,które tworzy   Finnabair  ,jest jeszcze parę osób które tworzy w tym samym stylu,ale w większość z nich inspiruje się pracami Finnabair.Dla mnie jest Ona także inspiracją,chociaż  jak na razie bardzo niedościgłą,jednak wykonanie pracy w tym stylu daje mi ogromną frajdę,naklejanie wszystkich elementów,dobieranie ich,malowanie,psikanie i tuszowanie daje mi takie odprężenie psychiczne,że w końcu nawet efekt końcowy nie jest tak ważny W pracy ostatnio robimy selekcję niechodliwych zbiorów i likwidowałyśmy kolekcję płyt winylowych, pomyślałam sobie,że to może się sprawdzić jako podobrazie,a taki jest efekt mojej "kuracji" antystresowej






a tak wyglądała zamalowana gesso płyta

pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Lucynko i to jest najważniejsze, żeby to co robimy dawało nam frajdę czy uspokojenie. A Twój efekt końcowy jest zachwycający, nieźle Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko bardzo ładny odstresowacz powinnaś zatytułować swoje dzieło LADY MAKBET. Pewnie każdy zobacz co innego ja uwielbiam Szekspira i to było moje pierwsze skojarzenie. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cudowna pracę stworzyłaś;-) czy doszła moja kartka z okazji święta leśnych zwierzaków?

      Usuń
  3. Prześliczna praca. Pięknie się zainspirowałaś i odstresowałaś! Właściwie to stworzyłaś obraz opowiadający historię...
    O wykorzystaniu płyt CD już słyszałam, o winylowych jeszcze nie - fajny pomysł, warto o nim pamiętać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł....Dla mnie też często są to prace relaksujące i anty stresowe...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne antystresowe zajęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne antystresowe zajęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownych, rodzinnych Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.