niedziela, 20 marca 2016

Kartka dla Natalki

Natrafiłam dzisiaj na post,który mnie bardzo poruszył,ośmioletnia dziewczynka walczy z rakiem kości,a koleżanki chcą jej troszkę umilić życie i za pośrednictwem swojej mamy proszą o kartki świąteczne dla Natalki.Wszystkie informacje można znaleźć na blogu Anny K.  Pomyślałam sobie,że przecież większość z nas bierze udział w wyzwaniach w których robimy świąteczne kartki,więc nawet nie trzeba jej robić,tylko ,napisać parę słów,zaadresować  i wysłać.Zajrzyjcie proszę na blog Anny K. i wyślijcie karteczkę do dziewczynki,której dzięki temu może trochę się rozjaśni życie,to będzie piękny gest,tym bardziej ,że wykonany w takim pięknym przedświątecznym czasie,bardzo Was do tego zachęcam,pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Dzięki za ten post. Już napisałam, czekam na adres.
    Karteczek u mnie dostatek.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,mam nadzieję,że będzie nas więcej

      Usuń
  2. Dziękuję za informację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już wysłałam w piątek karteczkę i zajączka dla Natalki

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kartka już wysłana i z tego co wiem kilka dziewczyn jeszcze dołączy;-) dziewczynka 9 kwietnia ma 8 urodziny;-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.