piątek, 4 marca 2016

Kartki przez cały rok--marzec



Niedługo święta,więc trzeba trochę podkręcić tempo robienia prac na wyzwania,żeby nie było na ostatnią chwilę.Ania  zażyczyła sobie aby na marcowych kartkach pojawiły się:zając,prezenty i tulipany.Ostatnio zakochałam się w Pintereście i często tam zaglądam szukając inspiracji,popatrzę i robię po swojemu,do tych kartek też szukałam natchnienia,popatrzyłam,porysowałam,powycinałam,a potem posklejałam i robiąc to wszystko sama z siebie się śmiałam,że chyba na stare lata dziecinnieję,bo się bawię w takie rzeczy,ale szczerze mówiąc,wcale mi to nie przeszkadza,wręcz przeciwnie,dobrze mi z tym.A teraz efekt tych moich zabaw

Prezenty powycinałam z opakowania słodyczy świątecznych,a choinka jest z gałązek,jak robiłam"na sucho".to wyszła mi fajniej,teraz jest bardziej rozłożysta

Zająca znalazłam na Pintereście,ale sama  rysowałam szablon

Tulipanki też sama rysowałam szablon,potem rysowałam na papierze i wycinałam,no czy to nie jest wariactwo?

I jeszcze kolażyk
i banerek

                                           Kartki - marzec 2016       


23 komentarze:

  1. Szybka jestes ;-))) Uroczy zajac ,piekne delikatne tulipany i wspaniala choinka z prezentami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się uwinęłaś, super kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko to wcale nie jest wariactwo. przecież tak naprawdę każda z nas ma coś z dziecka. Czyż nie lubimy wycinać i kolorować. A po co ktoś wymyślił kolorowanki dla dorosłych ??
    Twoje karteczki są świetne, wszystkie mi się bardzo podobają, prezenty z opakowań pod ta choinką z gałązek boskie , Zając rewelka , ale za te tulipanki to masz u mnie szósteczkę z plusem - są świetne .
    Mam nadzieję że bawisz się dobrze przy tych karteczkach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są takie ? Znaczy kolorowanki dla dorosłych ??????

      Usuń
    2. Są i robią furorę :) to bardzo relaksująca zabawa :)

      Usuń
  4. śliczne karteczki, szczególnie zajączek. A zabawa z tulipankami też fajna, przynajmniej są Twoje i tylko Twoje. No i to wcale nie głupi pomysł z tym pośpiechem, my będziemy robić prezenty pod choinkę, a Ty sobie spokojnie zrobisz jaja :)
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybciutko! ALe karteczki piękne. Ten króliczek jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli to jest wariactwo Lucynko to ja też jestem kompletnie zbzikowana! Myślę, że to fajna zabawa przy okazji której powstają wspaniałe, niepowtarzalne prace. Karteczki są śliczne! Zając uroczy a choinka wyszła cudnie. Ja jeszcze walczę z tulipankami.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki! Fajnie jest tak pobawić się papierkami, a jeszcze jak wychodzi z tej zabawy cos tak fajnego to przyjemność podwójna. Ja jeszcze szukam natchnienia, a właściwie czasu;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pomysłowe i jakie śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, oj tam. Najważniejsze, że kartkowanie sprawia Ci przyjemność, a efekty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki! Pięknie je wymysliłaś, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie wariactwo, tylko sztuka;)Karteczki wyszły Ci super;) Przynajmniej oryginalne, a nie z kupnych rzeczy;) POzdrawiam Cię Lucynko gorąco, bo choróbsko przeszkodziło mi w blogowaniu, komentowanie etc. I teraz muszę nadrabiać zaległości...

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam Pinterest :) świetne źródło inspiracji. Mam podobnego zajączka na swojej kartce :). Napracowałaś się przy tulipanach, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się twoje karteczki. Te szablony też na pintereście widziałam i zapisałam je sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki,najważniejsze że zrobione własnoręcznie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczki :) A zajączek mnie powalił jest ekstra!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne te twoje wariactwo ale nie mow ze ci przyjemnosci nie sprawilo. Zajaczek jest superasny jak i tulipanki i choinka. Pozdrawiam serdecznie i milego wariowania z papierkami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucynko, świetnie wyszły Twoje karteczki i do tego są bardzo Twoje :) I to jest chyba najważniejsze, bo są jedyne i niepowtarzalne, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne karteczki :) Wszystkie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.