piątek, 18 marca 2016

Szlachetne zdrowie nikt się nie dowie...............

Znacie dalej?,no właśnie,ja się przekonałam jako smakuje aż się zepsuje.Najpierw pochorowały nam dzieci,potem synowa,a na końcu oczywiście babcia musiała podsumować historię chorobową rodziny.Przy chorych dzieciakach nie było nawet kiedy specjalnie siąść do komputera,nie mówiąc o jakiś pracach,tylko terminowo -wyzwaniową kartkę zrobiłam tak prawie w biegu,czasem zerknęłam chwilę na blogi i to wszystko,potem sama się rozchorowałam i też mi brakło chęci i siły,żeby coś robić,ale powoli dochodzę do siebie i mam nadzieję,że się wszystko unormuje.Przez to wszystko zapomniałam o pokazaniu kartki jaką zrobiłam na wyzwanie kartkowe Nietypowe Święta u  Czarnej Damy .  W lutym był to  Dzień Spoglądania w Niebo,a moja kartka wyglądała tak



i mogę się pochwalić,że w głosowaniu zajęła 3 miejsce,z czego jestem bardzo dumna,bo konkurencja jest niezwykle silna,a pomysły na kartki mają dziewczyny niesamowite.
ja dostałam taką karteczkę od Klary D.,jest kolorowa,z okienkiem i wspaniałymi wierszykami w środku, a zdjęcie podebrałam od Lidki,mam nadzieję,że mi wybaczy



Zdrówka wszystkim życzę i pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Lucy obie karteczki świetne, a z tym podbieraniem fotek, to już tak bywa, że nie zawsze jest czas by samemu zdjęcie zrobić, a coś pokazać trzeba, więc " podprowadzamy bez pytania o zgodę". Zdróweczka życzę i więcej czasu na przyjemności.))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim zdrowia Lucy.
    Kocia kartka bardzo ładna tylko się zastanawiam czy te kotki na pewno patrzą w niebo czy na ptaszka ;-). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne spoglądanie na niebo .Bardzo mi się podoba taka interpretacja z kociakami .
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.