czwartek, 3 marca 2016

Trochę drobiazgu

Czas mi ostatnio tak pędzi,że nie mogę go dogonić,miałam trochę terminowych prac,a tu jeszcze wyzwania w których biorę udział i nie chcę ich opuścić,a na blogi też chcę zajrzeć,a wnuki swojego czasu też się domagają,a czas nie z gumy i rozciągnąć się nie chce.
Zrobiłam karteczkę na chrzest dla chłopca



A tu moja zakładka w romantycznym stylu na wyzwanie u Czarnej Damy   


i jeszcze świeczki decoupage na łyżeczkę,przywołujące wiosnę



Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Oj Lucynko z tym czasem to jest masakra, tyle by się chciało zrobić a nie ma kiedy i do tego ta paskudna pogoda.
    A karteczka jest świetna, serduszkowa zakładka też mi się bardzo podoba a o świeczuszkach mi przypomniałaś, musze i ja kilka machnąć na Wielkanoc.
    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka urocza....Świeczuszki cudne .....takie wiosenne....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace bardzo ładnie wyglądają, a jak zobaczyłam śliczne świeczniki szczególnie tą tulipanami przypomniałaś mi, że muszę wymyślić coś na kwiatowe wyzwanie u Agatki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj coś o tym czasie, a raczej jego braku wiem. Ale Ty kochana widzę, że mimo wszystko jakoś to ogarniasz i znalazłaś chwilę żeby zrobić tyle super rzeczy. karteczka śliczna a te świeczuszki jakie piękne wiosenne. Już mi się chce wiosny, a tu u nas szaro buro i ponuro i pada deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy same wspaniałaości ,szczególnie upodobałam sobie to serduszko ,bo mało spotykane są zakładki w takiej formie .Świeczki śliczne ,od razu widać nadchodzącą wiosnę .
    Pozdrawiam i slonecznego weekedndu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.