sobota, 2 kwietnia 2016

I po urlopie

Odpoczęłam sobie trochę u syna w Warszawie i teraz czas wrócić do rzeczywistości.A więc przede wszystkim zaległości,chciałam bardzo podziękować za pamięć i kartki z życzeniami które dostałam


Od Ani Iwańskiej

Od Marzenki--Mici

Od Danusi

Od pani Krysi
To bardzo miłe,że ktoś o nas pamięta,bardzo dziękuję

Minął marzec,więc czas pokazać karteczki,które w tym miesiącu robiłyśmy na wyzwanie u Czarnej Damy   W marcu obchodziliśmy Dzień Zwierząt Leśnych a to moja kartka,którą wysłałam do Ewy Kwiatkowskiej


Ja otrzymałam piękną karteczkę od Etoile ,bardzo mi się podoba,ślicznie dziękuję

To tyle na dziś,pozdrawiam serdecznie,miłej niedzieli

3 komentarze:

  1. Dobre było i się skończyło, tak to jest z urlopem, czas wrócić do szarej rzeczywistości. Karteczki dostałaś piękne, pamiętały dziewczyny, to najważniejsze.
    Ja ze swojej strony, bardzo dziękuję za kartkę od Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, chyba zacznę składać reklamacje na swojej poczcie, bo widzę że do Ciebie kartka ode mnie też nie dotarła, to już jesteś 4 osobą o której wiem, że nie otrzymała :(
    A karteczki z wymianki obie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki dostałaś ,jak fajnie ,że dziewczyny pamiętają o nas.
    Ty o mnie też nie zapomniałaś i za to Ci Lucy bardzo dziękuję .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.