niedziela, 24 kwietnia 2016

Nadrabiam zaległości

Ostatnio skandalicznie zaniedbałam bloga,ale pochłonęły mnie przygotowania do wyjazdu,trzeba było szukać prezentów dla wnuków,a to wcale nie jest prostą rzeczą,bo po prostu za dużo wszystkiego mają,jak zresztą większość dzisiejszych dzieci.Poza tym przed wyjazdem musiałam zrobić jeszcze kilka rzeczy,a czas niestety nie jest gumy,ale zawsze starałam się zajrzeć na wasze blogi,rzadko wprawdzie komentowałam,ale jestem mniej więcej na bieżąco,a komentarze nadrobię niebawem.Jeżeli chodzi o moje prace to przede wszystkim następna taśmowa robota,czyli wizytówki na stół,ponieważ to podwójna komunia i przyjęcie,więc wizytówek też sporo--65 sztuk,zrobiłam je w takiej samej kolorystyce jak zaproszenia



Zrobiłam też dwa spore albumy na te komunie,oba są praktycznie takie same,tylko kolorystyką się różnią,jeden jest w beżach,drugi różowy,a tekturki pomalowałam złotą,metaliczną farbką,natomiast wszystkie wycinanki od nieocenionej  Joli  .






to jest kilka kart z obu albumów,zrobiłam jeszcze parę rzeczy,ale najpierw muszą dojść do adresatek,więc na razie ich nie pokażę.Teraz znowu na kilka dni zamilknę,wylatuję w czwartek,jak się tylko trochę zaaklimatyzuję,to zaraz się odezwę,biorę też ze sobą mały zestaw podręczny,choć córka śmieje się ze mnie,że wożę drzewo do lasu,ale ja lubię mieć pod ręką kilka rzeczy zanim się wybiorę na zakupy,więc chyba się skuszę na jakieś wyzwanie,będę miała czas,jak dzieciaki będą w szkole,pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie,

11 komentarzy:

  1. Lucynko to szczęśliwej podróży CI życzę i miłego pobytu. Albumy są świetne, będą wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śliczne albumy. Szczęśliwej podróży życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko! albumy są piękne wizytówki są też urocze ale współczuje taką ilość wykonać życzę ci również szczęśliwej podróży - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko albumiki są śliczne , na pewną będą super pamiątką. Życzę Ci szczęśliwej podróży i miłego pobytu. I w sumie to Ci trochę zazdroszczę :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, bardzo eleganckie albumy, będę pamiątką na długie, długie lata. Podziwiam Twoją cierpliwość, Lucynko, przy wykonywaniu takiej ilości wizytówek:)Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego , radosnego pobytu, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to już się nie mogę doczekać naszego spotkania i wspólnego scrapowania!
    Wykrojników co prawda mi nie przybyło bo są, niestety, rzeczy ważniejsze do sfinansowania. Ale z tych, które posiadam wieeeele fajnych rzeczy mogłybyśmy w końcu zrobić :)
    przygotowania do podwójnej Komuni zrobiłaś perfekcyjne, teraz tylko czekać jak wrócisz i może w końcu się spotkamy "na szczycie" ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko czas niestety nie jest z gumy,ale Ty się super wyrabiasz. Tyle wizytówek i albumy. Rewelacyjne i perfekcyjne. . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko, ale mi niespodziankę zrobiłaś już wiem czego nie pokazałaś. Bardzo, bardzo dziękuję za imieninową kartkę bardzo mi się podoba i te fioletowe różyczki. Znów czytałaś mi w myślach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. halo pracusiu, wypoczywaj i wracaj żeby tu nam fantastyczne prace prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj naprodukowałaś się kobietko. Bardzo fajne te wizytówki i albumy. Papier Cię kocha, jak widać.
    Pewnie zdążyłaś już wrócić z tych wojaży, bo właśnie dzisiaj dostałam od Ciebie przecudną niespodziankę. Bardzo Ci za wszystko dziękuję, takie przydasie to ja uwielbiam, nic się nie zmarnuje. Nie znalazłam do Ciebie maila dlatego na razie tutaj w komentarzu składam podziękowania, reszta będzie niedługo na blogu.
    Dziękuję i pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.