niedziela, 10 kwietnia 2016

Ostatnio mało mnie na blogu,ale pod koniec miesiąca,lecę do córki i w związku z tym mam trochę zajęć,nawet nie zapisałam się w tym miesiącu na żadne wyzwania oprócz zakładkowego u Czarnej Damy,bo bałam się,że się po prostu nie wyrobię.Jedną z prac które teraz robiłam ,były ramki na zdjęcia,zgodnie z zamówieniem użyłam do ich zrobienia tektury, a właściwie bazy albumowej,pomalowałam ją na czarno,a tą na ramki dodatkowo polakierowałam lakierem pękającym i pomalowałam na biało.Paski na ramki z drugiej strony porysowałam najpierw według wymiarów,żeby potem pociąć je bez problemu




Jest tego trochę,bo ramek miało być 15 sztuk,więc musiałam sobie jakoś tą taśmę zorganizować,myślę,że efekt końcowy wyszedł całkiem nieźle.

Z zaległości mam jeszcze do pokazania nasze zakładki z ubiegłego miesiąca,zakładka miała być na dowolny temat i wykonana dowolną techniką,ale jako dodatek wysyłałyśmy także książkę.
Ja dostałam zakładkę i książkę od Misiek77  ,zakładka bardzo mi się podoba,a ten pomponik to jak wisienka na torcie,za książkę biorę się jak tylko" wykończę"te co czytam teraz[a czytam 2 jednocześnie]


Ja swoją zakładkę i książkę wysłałam do Jadwigi Kluczyńskiej  ,książka jest o smutnych rzeczach,ale ogólne przesłanie ma bardzo optymistyczne,mnie się bardzo podobała,mam nadzieję,że i Jadwidze się spodoba




To tyle na dziś,pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego tygodnia

6 komentarzy:

  1. Lucynko przyznam że pomysł na ramki miałaś świetny i wyszły super. Zakładeczki również bardzo mi się podobają. Szykuj sie do wylotu blogi i zabawy nie uciekną, poczekają aż wrócisz .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko ramki są super -efekt końcowy jest rewelacyjny. Użycie lakieru do spękań to był strzał w dziesiątkę. A co do zakładek obie są śliczne tylko każda w innym charakterze.
    Spokojnych przygotowań i szczęśliwej podróży . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramki wyglądają świetnie, oj trochę roboty przy nich miałaś, ale jaki efekt osiągnęłaś :) Zakładki obie świetne! Miłęgo pobytu u dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na ramki....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ramki są cudne, świetny pomysł, Twoja zakładka też jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam cierpliwość przy tworzeniu takiej ilości pięknych ramek:) A zakładki podbiły moje serce, pewnie dlatego, żem mól książkowy czystej rasy:):):)Na tej dla Jadzi nieodłączny zegar:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.