poniedziałek, 30 maja 2016

Marchewkowy maj

Myślałam,że w tym miesiącu nie zdążę z pracą na cykliczne kolorki u Danusi  , ale się udało.Może najpierw na temat moich zapatrywań na marchewkę,jak większość z nas lubię ją,na surowo wolę taką młodziutką,dodaję ją też w dużych ilościach do wszelkich potraw,często robię duszoną,ulubioną jarzynkę mojego męża.W ciuszkach raczej nie tego koloru nie mam,ale kiedyś,kiedy nic nie można było dostać,czyli w czasach prawie archaicznych miałam zdobyty ciężkim trudem szlafrok w kolorze wściekle marchewkowym,który w dodatku miał tą zaletę,że pięknie farbował.Nie zliczę podkoszulek,bluzek,nawet pościeli których nim pofarbowałam,wszystkie koleżanki przynosiły mi wypłowiałe lub znoszone ciuchy do farbowania,a oczekiwany kolor uzyskiwało się w zależności od długości prania.Dla młodszego pokolenia to SF ,ale starsze pewno miało podobne doświadczenia,no i czy nie piękne to były czasy?,a jaka operatywność się w nas objawiała....No dość tego pisania ,oto moja kartka,bardzo mediowa,użyłam do jej wykonania farbek,gesso mgiełki

mam nadzieję,że tą odrobinę białego Danusia mi daruje

no i banerek

                                               CYKLICZNE KOLORKI MAJ 2016

22 komentarze:

  1. Piękna karteczka i do tego te życzenia... Podziwiam całość!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko super,że już jesteś :-). Kartka jest fantastyczna . Taka forma kartki ma ogromny przekaz. Gra faktury i barw odzwierciedla ciepło płynące z Twoich życzeń . Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusi! Cudowna karteczka,Wierszyk też śliczny - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, najpierw chciałam Ci podziękować za miłe odwiedziny u mnie i za budujący komentarz;)Chyba udało Ci się zachęcić mnie do rysowania, malowania etc. A teraz pora na ocenę Twojej ,,marchewy:;) Karteczka jest super! A trochę bieli nie zaszkodzi, bo chyba Danusia dopuściła dodanie tego kolorku;) Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy wiersz na kartce:)
    Kartka prześliczna, piękna kompozycja i w tym kolorze wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie mediowe cudeńka, jest śliczna! Pozdrawiam Cię Lucynko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka :) Jestem pod wrażeniem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko karteczka jest genialna , podziwiam Wszystkich , którzy potrafią operować , tymi wszystkimi mediami , gesso i tym podobnym.
    Fajnie że jesteś już w domku , choć pewnie za oceanem tez było cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo nie kartka :) To po prostu arcydzieło :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka, bardzo ciekawe wykonanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka z energetycznym klimatem, a życzenia od serca. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam kiedyś takie farbujące paskudztwo w kolorze buraczkowym i kiedy poszłam rodzić młodsze dziecko mąż wyprał mi z tym pieluchy. Długo dzieci nosiły różowe pieluszki (aż nie "zdobyłam" nowych). A karteczka świetna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucynko musiałaś się sporo przy niej napracować, ale efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Lucy bardzo mi się podoba Twoja marchewkowa kartka a przesyłka od Ciebie dotarła. Dziś będę ją rozpakowywać, po zdj u Lidki wiem,że będę bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lucy, kartka jest prześliczna. Mediowanie nie ma przed Tobą tajemnic!
    Fantastyczna kompozycja.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucy wszystko mi się w tej kartce podoba,jesteś zdolniacha w tym mediowaniu ,nie ma co .
    Jest mi miło,że dałaś radę na zabawę ,a ja mimo z opóźnieniem to zawsze zaglądam do Was .
    Pozdrawiam ciepluśko i na nowy kolorek w tym miesiącu zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucy to znów ja:) Ależ mi przyjemność sprawiłaś, dziękuję Ci baaaardzo za Tolkienowską zakładeczkę, jest w dechę! :D Zdolna z Ciebie osóbka :) Za rozmaitości do picia również, wszystko mi pasuje a o metryczce już sama myślałam i wciąż odkładam temat.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.