piątek, 10 czerwca 2016

A świstak siedzi i zawija.....

Znacie to?...no właśnie tak się czułam ostatnio,zrobiłam porządek w papierkach i przydasiach i znowu okazało się,że mam dużo ścinków.Wyrzucić oczywiście szkoda,a do wykorzystania specjalnie się nie nadają,więc w ruch poszły dziurkacze,a to jest efekt tego mojego dziurkowania,zawijania i sklejania


to pierwsza tura wyciętych i pozwijanych kwiatków

to druga tura

a to jest efekt końcowy 






Nie są tuszowane,bo robię to potem w zależności od potrzeb,albo je tuszuję albo psikam mgiełkami lub maluję farbkami i lakierem,w zależności od potrzeb,baza do dalszej pracy jest gotowa,a papierków zostało jeszcze sporo

13 komentarzy:

  1. Śliczna łączka, będzie w czym wybierać. Jak mnie czasem najdzie to też zwijam jak ten świstak ale ścinków przybywa zbyt szybko i zawsze mam spory zapas.
    Przesyłam uściski na weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, pracowity świstaczku, wspaniały zbiór kwiatków stworzyłaś.
    Pozdrawiam ciepło i życzę cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Cię kręcę, kochana świstak z Ciebie pierwszorzędny ;DD, a pomyślałby ktoś że to wszystko mogło trafić do kosza :**Piękne te Twoje dziurkowane kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko podziwiam Cię i to ogromnie. Już za samo wycinanie należy Ci sie pochwała, że CI sie chciało. Ale za to zwijacie to już poprostu medal! Wiem ile to kosztuje pracy. jesteś niesamowita. A kwiatuszki masz fantastyczne, takiego zapasu tylko Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lusi! Świstak przy zwijaniu pewnie się tyle nie narobi co TY przy tych kwiatkach. Naprawdę dużo narobiłaś tych kwiatków,wielkie brawa, i jeszcze jakie ładne - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł genialny i świetny efekt końcowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko przepiękne sa te kwiatuszki i świetny pomysł na wykorzystanie resztek papierków. Fajnie poskrecane te elementy . A pomysł na kopertę z poprzedniego posta jest rewelacyjny !!!! Kradną razem z linkiem do Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Końcowy efekt super....Podziwiam za cierpliwość...Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Końcowy efekt super....Podziwiam za cierpliwość...Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  10. No piękności papierowe:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiatuszki, ja takich nie potrafię zrobić nawet z dziurkacza.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.