wtorek, 21 czerwca 2016

Kartki przez cały rok

W tym miesiącu w zabawie kartkowej u Ani     na kartkach miały się znaleźć ostrokrzew,motylek oraz koszyczek lub sowa.


Kartki czerwiec

Banerek zamieszczony więc czas na kartki

















 Nie miałam koszyczka,więc pocięłam papier na paski splotłam go i potem wycięłam z tego koszyk,może nie końca perfekcyjny,ale mój




Druga kartka jest z ostrokrzewem,miałam taką piękną wycinankę ,troszkę pokolorowałam listki i świeczki,żeby były lepiej widoczne i właściwie nie trzeba było nic do niej dodawać,tylko poszczególne warstwy są przestrzenne


Trzecia kartka jest z motylkiem i kwiatkami mojej roboty.



A tu kolaż,który jest trochę oszukany,nie miałam czasu bawić się programem,więc ułożyłam kartki z napisem bloga,pyknęłam zdjęcie i jest kolaż,myślę,że Ania mi go zaliczy,a jak nie,poprawi po swojemu,pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Śliczne. Najlepsza to kartka na Boże Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko strasznie się cieszę, że znowu jesteś w zabawie . Karteczki zrobiłaś świetne, ale motylkowa moja faworytka. Kwiatuszki są świetne i motylek też uroczy.
    Sposób na kolaż genialny. Widać że dobrze zrobione zdjęcie może go z powodzeniem zastąpić.
    Pozdrawiam serdecznie i liczę że będziesz i w kolejnych miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko super są te Twoje karteczki, każda jedna zachwyca. pomysł na koszyczek genialny, wygląda jak z wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana śliczne te karteczki,fajnie dałaś radę z koszyczkiem .Ta z motylkiem jest dziś dla mnie chyba najfajniejsza,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłu i wykonania ! Jestem oczarowana !! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lusi! Karteczki wszystkie są wspaniałe pomysł na koszyczek znakomity - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki. Te własnoręczne kwiatki są zachwycające i takie misterny. Fajny pomysł miałaś z koszyczkiem.
    Pozdrawiam bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyk bardzo pomysłowy, bożonarodzeniowa wycinanka piękna, a ta z motylkiem zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko, świetnie dałaś sobie radę z karteczkami, bo często właśnie brakuje pewnych elementów, zwłaszcza kiedy ktoś nie zajmuje się tylko i wyłącznie karteczkami. Uwielbiam kartki właśnie taki, akie zrobiłaś, czyli wszystko sama;) To jest wg mnie prawdziwe rękodzieło;) Świetne karteczki! Zafascynowała mnie ta ze świeczkami;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne karteczki, niewyszukane piękno. Kwiatki urocze, gratuluję umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki są pomysłowe i śliczne. Świetny pomysł na koszyczek!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co swojego pomysłu, to zawsze budzi większe emocje. Pomysł na koszyk świetny, ja swój też wydumałam; a co wolno mi. Wszystkie karteczki zrobiłaś tak po swojemu, ale motylkowa jest odlotowa, i te własne kwiatuszki. Nawet kolaż jako fotka się sprawdza, ja swoje kartki też zbiorczo fotografuję, potem tylko programem napis daję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki :) moim faworytem jest bożonarodzeniowa:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki! Z gotowców łatwo zrobić, a Ty wykazałaś się kreatywnością, i niech ten koszyczek nawet będzie krzywy, i tak jest najpiękniejszy! A motylek po prostu rewelacja!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kartki są bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kartki, ale z motylkiem podoba mi się najbardziej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ,mnie też zachwycił oryginalny motylek :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.