piątek, 17 czerwca 2016

Wszystkiego po trochę

Zajrzałam do swojej "poczekalni zdjęciowej" i zobaczyłam,że nazbierało się tam trochę zdjęć,których ostatnio z braku czasu nie pokazałam.A więc przede wszystkim piękna zakładka,jaką dostałam od Czarnej Damy  w ramach wymianki zakładkowej.


hafcik zachwyca delikatnością,zakładka od razu powędrowała do książki,jako dodatek był cały zestaw różności do picia

moja zakładka powędrowała do Ani ,ponieważ wyczytałam,że lubi [tak jak ja] Tolkiena,zrobiłam jej zakładkę w tym stylu,ale z pośpiechu nie zrobiłam zdjęcia samej zakładki,tylko mam zbiorcze,jakie miałam przesłać Lidce



Ostatnio miałam też kilka zamówień na kartki,pierwsza z okazji jubileuszu zaprzyjaźnionej Biblioteki



 druga jest ślubna





koperta zrobiona w sposób który pokazywałam,ale trochę bardziej "dopieszczona"

i mała kopertka na kasę

no jeszcze parę kwiatków,które świstak dalej zwijał



pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego weekendu

13 komentarzy:

  1. Wow, ależ śliczne karteczki zrobiłaś. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę Ci się zaległości uzbierało, ale karteczka z kopertą i kopertką jest świetna. Przejrzałam też wcześniejsze posty, bez komentowania i powiem Ci, że te kwiatuszki, które ten świstak zwijał i zwijał, są obłędne. Widzisz, Ty masz cierpliwość do zwijania papierków, a ja do poplątanej włóczki.
    Pozdrowionka cieplutkie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda znów natworzyłaś. Same piękne pracę z resztą innych u Ciebie nie widziałam. Super zakładkę dostalaś. Ja taką kiedyś robiłam dla małej fanki Violetta dlatego musiałam ja zrobić na fioletowy. A ta wersja kolorystyczna którą Ty masz bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja też lubię Tolkiena - zakładeczka jest świetna! Karteczki śliczne, kwiaty wspaniale się prezentują. Przydałby mi się taki pracowity świstak.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lusi! Prześliczne są te karteczki, Koperty również są cudowne a kwiatki mnie zauroczyły, Masz naprawdę cierpliwość do nich ale efekt jest imponujący _ Pozdrawiam Cię serdecznie i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko karteczki świetne i kto powiedział że ślubna musi być biała, skoro w beżach i brazach wygląda cudnie.
    Kwiatuszkowy urobek całkiem spory fajnie Ci to idzie, ja póki co nie dojrzałam jeszcze do takich .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko, uwielbiam te Twoje kartki, są zawsze takie ładne i dopracowane. A te kwiatki... podziwiam mi by się nie chciało tak na zapas robic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z kwiatkami dałaś czadu, są super,
    karteczki przepiękne zwłaszcza ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki rewelacyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucy karteczki są rewelacyjne,a już te kwiatuszki to robisz cudne Gdybym miała jakieś dziurkacze kwiatkowe też bym coś tam próbowała,a tak mam jedne jedyny i też niezbyt ciekawy kształtem .Bardzo podoba mi się wersja w beżowych odcieniach,chyba nawet bardziej niż w bieli .
    Pozdrawiam Cię cieplusieńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super ale zakładka jest najfajniejsza....pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cuda i cudności, a te kwiatuszki własnoręczne zachwycają precyzyjnością.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.