sobota, 2 lipca 2016

Kartka na chrzest i nie tylko

Witam serdecznie,zaglądając na blogi widzę,że nie tylko u mnie jest pewien zastój letni,piękna pogoda nie zachęca do siedzenia przed komputerem.Coś tam robię trochę,bo bez tego już nie potrafię prosperować,ale nie zawsze jest czas i chęci,żeby napisać posta,upał rozkłada na łopatki,ale dobrze,trzeba korzystać z tej dobroci,bo przyjdzie jesień potem zima i będziemy tęsknić za słoneczkiem.Zrobiłam ostatnio kartkę na chrzest św. dla chłopczyka


koperta

kartka

i kopertka na kasę
A teraz się chwalę,bo mam czym,jest to  kartka którą dostałam od Marzenki ,jest piękna i właściwie wygląda jak obrazek,a zawartość jest jest równie wspaniała jak kartka,bo zawiera piękne sentencje,a dołączony tag może służyć jako zakładka do książki



,Marzenko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję

Dużo słońca życzę wszystkim

8 komentarzy:

  1. Kochana, piękny zestaw na chrzest dla Bartusia zrobiłaś, te buciczki są takie urocze.
    Kartka od Marzenki naprawdę wspaniała.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że ten drobiazg rozjaśnił trochę dzień Twoich Imienin. Miałam obawy bo popełnił gafę nie czytając metryczki na początku pracy nad kartką. A może polubisz choć trochę zielony ;-). Pozdrawiam serdecznie i wszystko najlepszego z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się tyczy zestawu dla chłopczyk to jak będę miała potrzebę to muszę poprosić Ciebie o takie śliczności.

      Usuń
  3. Lusi! Przepiękny jest ten zestaw zauroczył mnie a ta karteczka cudowna i taka słodka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocza karteczka, cudna jest. No i piękna też dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałą karteczkę zrobiłaś!!! Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, bardzo mi się podobają takie spersonalizowane karteczki. Koperta z bucikami super.I oczywiście Karteczka od Marzenki urocza. A dla Ciebie spóźnione nieco życzenia imieninowe. Wszystkie najlepszego Lucynko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.