piątek, 22 lipca 2016

Kartki

Trochę mnie znowu nie było,ale przez  kilka dni byłam niańką dla kotów u syna w Warszawie,młodzi pojechali na krótki urlop a ja opiekowałam się dwoma kotami.Polatałam trochę po mieście, odpoczęłam,do komputera zaglądałam bardzo rzadko,ale już jestem w domu i czas nadrobić zaległości.Przede wszystkim dziękuję za bardzo miłe słowa pod poprzednim postem,radzę  popróbować pobawić się mediami,właśnie pobawić,bo to jest znakomita zabawa,a wystarczy parę filmików na you tube i trochę własnej inwencji i rozrywka murowana.
A teraz jeszcze kilka kartek,po pierwsze z wymianki  u Czarnej Damy  ,tym razem nietypowe święto to Dzień spadającego liścia,

moja kartka wyglądała tak


a ja dostałam kartkę od Agatki Baran   jest świetna i wygląda jak obrazek,bardzo mi się podoba to wykończenie sznureczkiem




a tu jeszcze dwie prawie takie same kartki,które mój wnuczek zaniósł na koniec roku do przedszkola


Pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. Lucyś, piękne te karteczki dla pań przedszkolanek. Szczególnie maleńkie kwiatuszki (domyślam się, że Twojej własnej produkcji).
    Kartki na Dzień Spadającego Liścia też bardzo mi się podobają - obie.
    Całusy serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, już u Ciebie trochę jesienią powiało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wymiankowe karteczki. Te do przedszkola szczególnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki są świetne, można na nie patrzeć i patrzeć i tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio dużo bawię się mediami - to rzeczywiście bardzo wciągające!
    Karteczki są śliczne i taki trochę melancholijne, zapachniało jesienią...
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.