środa, 6 lipca 2016

Lody dla ochłody,czyli Cykliczne Kolorki w lipcu

W lipcu i w sierpniu mamy wielki wybór kolorów w naszej zabawie,którą już 2 lata organizuje Danusia  ,za co jej serdecznie dziękujemy i prosimy o więcej. W sierpniu przechodzę na upragnioną emeryturę,a we wrześniu na parę miesięcy lecę do córki i w związku z tym potrzebna jest mi teczka,w której mogę przewieźć trochę papierów,bez pogniecenia ich w walizce.Wprawdzie córka zawsze się ze mnie śmieje,że wożę drzewa do lasu,ale ja uważam,że przezorny jest zawsze ubezpieczony i własne zapasy lubię mieć ze sobą.W związku z tym zrobiłam sobie taką teczkę z pudełka w którym przysyłają nam papiery ze sklepu.Pocięłam,poobklejałam,posklejałam po swojemu,no i mam.Użyłam gałeczki  czekoladowej,malinowej i waniliowej.Lody oczywiście lubię,nawet więcej niż lubię,najbardziej smakują mi bakaliowe,ale pożeram wszystkie.A to moja praca,duże to jest,więc trochę ciężko było zrobić zdjęcie



środek





a tu banerek

29 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka teczuszka ;) Zazdroszczę Ci tej emerytury, już dawno jestem na nią gotowa, ale biurokraci patrzą w metrykę i nadal zmuszają mnie do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, piękna ta teczka, bardzo praktyczna, a jednocześnie urocza. Tak, tak, zawsze lepiej mieć pod ręką własne papiery.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko świetna ta teczuszka, papierki bezpiecznie odbędą w niej podróż. I lodowa kolorystyka świetnie wyszła.
    Oj jak Ci zazdroszczę tej emeryturki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł i świetne wykonanie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko śliczna i praktyczna teczka. Czy na okładce to róże. Czy mogę od gapić pomysł. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przezorności nigdy nie za wiele. Praca i użyteczna i apetyczna - bardzo dobre smaki wybrałaś ;-)
    Tak, tej emeryturki to można pozazdrościć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusi! Bardzo ładna i pożyteczna ta teczka, dobra gospodyni o wszystkim pomyśli.Gratuluję Emerytury będziesz miała więcej czasu dla Siebie - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak masz dobrze, ja musze jeszcze wiele kat przepracować, żeby móc odpocząć :) A pomysł na teczkę miałaś świetny i bardzo fajnie ją zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zrobiłaś teczkę. Dzięki wyzwaniom na blogach można takie cudeńka podziwiać jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna teczka :) Bardzo lubię takie przeróbki i sama często to robię, bo przecież wyrzucić szkoda skoro da się przerobić na coś użytecznego :) i równie ślicznego jak Twoja teczka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz Lucynko taka teczka to prawdziwy skarb,zawsze się przyda czy to w podróży czy w domu.Pięknie ją ozdobiłaś i na lodowo jak w lipcu przystało.Dlatego ślicznie dziękuję za udział w zabawie i proszę o więcej,jeśli oczywiście zabawa będzie trwała dalej .
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędna teczka Lucy! Super pomysł i idealne wykonanie!
    Ale szczęściara z Ciebie! Już od sierpnia będziesz wolna! To kiedy my się spotkamy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna teczka. Pięknie ja ozdobiłas i będzie wiadomo gdzie są ważne dokumenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. W takiej teczuszce to miło przechowywać różne drobne dokumenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna,pomysłowa teczka,pięknie ozdobiona :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna, jestem nią wręcz oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł i rewelacyjne wykonanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, ciekawa praca..

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie ładnego z pożytecznym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna teczuszka-a kolorki bardzo stylowe ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super okładki :) Nie tylko fajnie się prezentuje, ale jeszcze bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna teczuszka :) Teraz papierki bezpiecznie przetrwają podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę emerytury, a teczuszka suuper sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał świetna ta teczka , w takiej teczce to i ja może w końcu miałabym porządek w papierach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna. Praktyczna i elegancka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.