niedziela, 31 lipca 2016

Wyzwanie ART Grupy

Widzę że sezon urlpowo-wakacyjny [czytaj leniwy] trwa prawie na wszystkich blogach,no cóż kiedyś od tego komputera trzeba się trochę oderwać,myślę,że jak przyjdzie jesień i zima,to na blogach znowu zacznie się ruch,sama też bardzo leniwie podchodzę do różnych prac,czasem jakaś kartka,czasem coś innego,ale bez szaleństwa.Teraz wpadło mi w oko wyzwanie na blogu ART Grupy ATC    art journal z tematem przewodnim wolność i skrzydła,bardzo mi się ten temat spodobał i zmajstrowałam taką stronkę


pozdrawiam wakacyjnie

9 komentarzy:

  1. Lucynko trudny temat , ale wybrnęłaś z niego znakomicie bo okładka jest świetna. I jakoś mnie by się chyba skrzydła z motylkiem nie skojarzyły.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jak świetnie dałaś radę z takim tematem .
    Fakt teraz cisza na blogach,sama leniuchowałam i odpoczywałam od kompa ponad dwa tygodnie i pewnie jeszcze trochę soboie poleniuchuję i nabiorę sił na kolejny rok.
    Pozdrawiam wakacyjnie ,buziaki Lucynko

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucyś, wspaniale ujęłaś temat. Motyl jako symbol wolności, wzlatywania w nieznane i rozwijania skrzydeł - w każdym znaczeniu. Super!
    Pozdrawiam już sierpniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beuatiful take! Reminding me of summer love full of freedom and happines! Great!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko! Temat bardzo Tajemniczy,Ale stronka jest Wspaniała - Pozdrawiam cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko przeczytałam temat wyzwania i obejrzałam inne do tej pory powstałe prace i Twoja zdecydowanie najbardziej mi się podoba. Wolność i skrzydła Twoja strona wyraża w bardzo subtelny sposób. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie zinterpretowałaś temat, bardzo mi się podoba Twoje wykonanie :)
    Bardzo Ci dziękuję za karteczkę wymiankową u Lidki. Jest przeurocza!
    Napisałabym wcześniej, że dotarła ale byłam na wyjeździe, stąd lekkie opóźnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Velmi zajímavé zpracování tématu.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.