czwartek, 4 sierpnia 2016

Ślubna kartka

Zrobiłam ślubną kartkę,jak zwykle teraz w środku z kopertką ,może trochę nietypowe kolory,ale miała być nietuzinkowa i mam nadzieję,że spełnia takie kryteria

 kwiatki są moje


a tu jeszcze parę kwiatków,miałam jeden komplet jeszcze z wykrojnika,odrysowałam je na kartce z bloku technicznego,wycięłam,zmoczyłam,pogięłam,potem użyłam kilku mgiełek a na koniec delikatnie posmarowałam klejem w brokacie,i jak widać nie trzeba ani wykrojników ani dziurkaczy,żeby samemu wyprodukować kwiatki,a szablon zawsze można znaleźć w internecie,znakomite zajęcie w czasie oglądania telewizji,,pozdrawiam serdecznie

10 komentarzy:

  1. Cudowna kartka a kwiaty piękne! Pozdrawiam cieplutko i pozostawiam dobrą energię -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko od razu widać ile serca wkładasz w każdą pracę. Piękne kwiaty jeszcze bardziej cenne bo robione własnoręcznie. Pozdrawiam cieplutko 😊 😊 😊 😊 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana śliczna ta karteczka,taka faktycznie nietuzinkowa .Kwiatuszki porobiłaś cudne,takie włąsnoręczne najbardziej radują serce.Też bym musiała się wziąć za robienie jakiś kwiatuszków ,ale chyba dopiero po wakacjach przysiądę i się pouczę.Na razie kombinuję jak koń pod górkę ze wszystkim co tam mam w tych pudłach.
    Pozdrawiam ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko Twoje kwiatki są nawet piękniejsze niż te z wykrojnika, cudnie je tworzysz. Koperta rzeczywiście nietuzinkowa, ale ładna a środek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko, karteczka dla nowożeńców śliczna;)Kwiatuszki też piękne;) Nie robiłam nigdy takich, bo nie mam wykrojnika. Robiłam jedynie kwiatki, które wycinałam nożyczkami z papieru;) Nawet bez rysowania;)Ale z bloku technicznego nie robiłam? W wolnej chwili się pobawię;) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko, karteczka jest zachwycająca, także dzięki swojej kolorystyce. Ale jeszcze bardziej zachwyciły mnie Twoje kwiaty - zanim przeczytałam posta, zerknęłam na zdjęcia i myślałam, że pokazujesz kupione kwiatki. Super!
    Pozdrawiam cieplutko (oj, dziś upał daje się we znaki) i życzę wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta nietuzinkowa karteczka. Kwiatuszki własnej produkcji, bez wykrojników, dajesz radę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko! Karteczka nie powtarzalna, Ale urocza a kwiatki przeurocze Pięknie je tworzysz - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.