sobota, 13 sierpnia 2016

Zaczynam nowy rozdział

Od dziś jestem emerytką więc zaczynam nowy etap w życiu.Ostatnio mam trochę zakręcony czas,najpierw szykowanie się do emerytury,za tydzień córka z dzieciakami i moim mężem przylatują do Polski,a potem ja z córką lecę do niej,mąż zostaje tu,a ja będę następne pół roku w Stanach,trzeba pomóc dzieciom i tu i tam,więc tak się na razie dzielimy.W międzyczasie robię trochę kartek na zamówienie,dziś jednak pora pochwalić się efektami wymianki kartkowej i zakładkowej,które organizuje Czarna Dama  .W wymiance Nietypowe święta    na dzień ptaka zrobiłam taką kartkę 



 

 z tyłu jest kieszonka na życzenia,to moja pierwsza kartka schodkowa

a dostałam taką  od Sarenki

  
Natomiast w wymiance zakładkowej do zakładki dodawałyśmy tym razem kubeczek,ja wysyłałam swoją paczuszkę do Mici




ponieważ Marzenka  lubi słonie i róże,dostała ode mnie zakładkę  i kubek z takimi motywami


a do mnie przyleciała przesyłka od Agatki Fleszar   śliczna zakładka i kubek z uroczymi ptaszorkami,





bardzo Wam dziękuję dziewczyny za zabawę i życzę wspaniałego wypoczynku w ten długi weekend ,pozdrawiam wszystkich serdecznie

8 komentarzy:

  1. Więc teraz wypoczywaj kochana :)- twórczo wypoczywaj :)- ciesz się z wizyty córki i Twojej wizyty u niej :)
    Kartki i zakładki śliczne- cudnie się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucyś, życzę Ci przede wszystkim wypoczynku i spokojnych, leniwych chwil, w których można robić to, co się naprawdę lubi.
    Ptasie karteczki są śliczne, zakładki i kubeczki również - bardzo udana wymianka.
    Przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. LUCYNKO WIDZĘ ,ŻE 13 JEST DLA CIEBIE SZCZĘŚLIWA . WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA NOWYM ETAPIE ŻYCIA. ŻYCZĘ CI ABYŚ JAK NAJDŁUŻEJ CIESZYŁA SIĘ EMERYTURĄ I MIAŁA CZAS NA SPEŁNIANIE WSZYSTKICH SWOICH MARZEŃ. i DUŻO, DUŻO ZDROWIA ŻEBYŚ MIAŁA SIŁY SPEŁNIAĆ WSZYSTKIE NAWET TE NAJBARDZIEJ SZALONE POMYSŁY I MOGŁA DZIELIĆ SWOJĄ RADOŚĆ Z NAJBLIŻSZYMI.
    Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ za paczuszkę wymiankową . Lucynko Ty wiesz co lubię najlepiej bardzo, bardzo mi się wszystko podoba jesteś niesamowita.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko! Gratuluję Emerytury, Życzę Ci abyś mogła się nią cieszyć jak najdłużej, Teraz Masz okazję spełnić swoje wszystkie ukryte marzenia. wymianki Obie sa wspaniałe - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko, zazdroszczę CI, też już bym chciała być na emeryturze :)
    Chciałam powiedzieć, że teraz będzie mieć więcej czasu dla siebie, ale już czytam że niestety tak nie jest :) Buziaki przesyłam i wszystkiego dobrego na emeryturze CI życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórczo wypoczywa i cudownych,uśmiechniętych dni ! Karteczki cudowne!Serdecznie pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję również Emerytury! bardzo fajne karteczki:)pozdrawiam deszczowo z Górnego Śląska

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję również Emerytury! bardzo fajne karteczki:)pozdrawiam deszczowo z Górnego Śląska

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.