środa, 28 września 2016

Cykliczne kolorki u Danutki edycja III




Zaczynamy w tym miesiącu trzecią edycję Cyklicznych Kolorków  u Danusi  ,tym razem pod tytułem  Piękno Natury,a we  wrześniu królują drapieżne cętki.Trochę to trwało,w zasadzie zdążyłam na ostatni gwizdek,ale się udało.Zrobiłam przybornik na biurko dla mojej wnuczki,wykorzystałam do zrobienia puszkę po chipsach,ciętą na pół,rolkę po papierze toaletowym i karton po mleku,a na podstawkę wieczko z pudełka po butach,odpowiednio zmniejszone,więc jest to pełny recycling,  z kleju zdjęłam naklejkę,a na cętki nakleiłam tylko napis,całość jest bardzo różowa,no ale cóż,to jest ośmioletnia panna więc wszystko jasne.
Mam nadzieję,że jednak proporcje się zgadzają. Jeżeli chodzi o cętki to lubię je w naturze,kiedy podziwiam te piękne koty[wolę na zdjęciu niż w zoo],sama mam tylko jedne tygrysie portki "domowe" i drugie "spaniowe"

A to moja praca,te cętki na pudełku to moje dzieło,a ponieważ malarka ze mnie żadna,więc cętki wyglądają jak widać,ale wnuczce się podobają i to mnie cieszy.






no i jeszcze banerek




19 komentarzy:

  1. Lucynko świetny ten organizer i przede wszystkim praktyczny. Bardzo lubię takie przydatne rzeczy . Cętki wyszły bardzo fajnie, grunt że nowa właścicielka zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. z różem mi nie po drodze ale wyszło super ! No a jak Wnusia zadowolona to tylko potwierdzenie że tak naprawdę jest !!! :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy jakże miło ,że jesteś z nami i zmagałaś się z tymi cętkami.
    Świetnie wyszło ,z różami te cętki też świetnie się komponują .
    Organizer jest extra a wnusia zadowolona,czyli wszystko wykonane na 100%.
    POzdrawiam Cię cieplutko i buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cały cętkowany komplet- mnie też szalenie wszystko się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny organizer i z tym różem wygląda uroczo :) Fajne cętki, świetny pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny,cętkowany zestaw ;) Na pewno bardzo przydatny;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wymysliłaś. organizer piekny, a róż brdzo pasuje do tych cętek. Wnusia zapewne zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały zestaw, bardzo praktyczny, a jednocześnie dekoracyjny.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity pomysł! Organizer wygląda bardzo efektownie i do tego jest praktyczny. Wnusia na pewno jest zachwycona. A cętki na pudełku wyszły świetnie!
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw! Cętki świetne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusi! Mnie też bardzo się podoba, Komplecik jest po prostu śliczny - Pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne cętki. Gdyby tak w naturze były zwierzaki w takich kolorach, to mogłyby robić za jarzeniówki. Grunt, że wnusia szczęśliwa i zadowolona z takiego organizera recyklingowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pierdaczę :))) a mi różowy jak najbardziej gra- ot jakoś mi się spodobał na stare lata :))). Kochana genialnie wyszedł komplet, sama bym taki chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny "zacętkowany" przybornik w kolorze różu")))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucynko kochana świetnie czy wyszedł, a gdybyś nie napisała że te cętki sama malowałaś, to bym się nie zorienotawała, myślałam że to papier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Organizer superowski! Wcale się nie dziwię, że wnusia zadowolona Lucynko, bo dziewczynki lubią te kolorki;)Wspaniale wybrnęłaś z zadań Danusi;) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnie ,cętki wyglądają jak widać i są piękne.Świetny organizer.Róż tu pięknie wygląda i złagodził drapieżność , a o to chyba chodziło bo wnusia ma go lubić a nie się bać Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.