piątek, 2 września 2016

Kartek ciąg dalszy

Znowu miałam przerwę w pisaniu,ale dziesięć osób w domu,w tym pięcioro dzieci i brak ciepłej wody do kompletu chyba mnie trochę usprawiedliwia.Było gwarno i wesoło,miałam w domu wszystkie dzieci i wnuki,więc sama radość,a grzanie wody na mycie to była dodatkowa atrakcja.To jest mój ostatni post w Polsce na tą chwilę,w niedzielę wylatuję do Stanów,tam będę miała więcej czasu,więc będę systematyczniej pisała,no i oczywiście będę brała udział w wyzwaniach,wymianki na pół roku niestety odpadają.Zestaw podstawowy mam przygotowany resztę sobie dokupię,nawet klawiaturę kupiłam,żeby mieć polską czcionkę,bo strasznie mnie denerwuje pisanie bez naszych znaków,a więc już niedługo odezwę się z nowego miejsca nadawania. .A to druga tura kartek, które robiłam na zamówienie







pozdrawiam wszystkich serdecznie

12 komentarzy:

  1. Lucynko wszystkie kartki są śliczne,ale ta przedostatnia z białymi różami bardzo mi się podoba. Chcę Ci też życzyć szczęśliwej podróży i wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, wspaniałe kartki, a najbardziej podoba mi się "Niech się kręci".
    Szczęśliwej podróży!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Dziękuję za cudowną karteczkę z okazji Dnia Plażowicza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielka uwaga obejrzałam wszystkie Twoje kartki na zapasa i powiem Ci , że jestem nimi zauroczona. Piękne są wszystkie.
    Lucynko życzę Ci udanego lotu i miłego pobytu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Lusi! Wszystkie karteczki są przeurocze, Ale trzy spodobały mi się szczególnie. ta ze skrzyneczką,z podkówką i ta z białymi kwiatkami są naprawdę wyjątkowe - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Szczęśliwego lotu Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko kartki są świetne, wszystkie. Sama nie wiem która ładniejsza. A taki kufereczek stóweczek to by sie przydał :) Miłego pobytu za granicą, fajnie że mimo to będziesz cały czas w kontakcie z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Lusiu mnie również nie było bardzo długo wiec nie jestem sama jak widać - prace śliczne a i rozumię twoje niebycie - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za cierpliwość do tych karteczek...Super wyszły...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i niezwykle pomysłowe!!! Mocne pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, ty już zapewne za wielką wodą:)) cieszysz się najbliższymi.
    Oj jaj ja ci zazdroszczę możliwości wędrowania po ich sklepach z przydasiami :**
    A powiem Ci ja bym nie wpadła na pomysł kupna klawiatury :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki, ta z krawatami urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.