środa, 21 września 2016

Kartki przez cały rok u Ani







Nie w każdym miesiącu brałam udział w wyzwaniach kartkowych u Ani  ale teraz postaram się już ich  nie opuszczać.W tym miesiącu tematem przewodnim kartek są  : koronka, zając z jajem lub książka i łoś. A więc po kolei

 kartka z koronką




bardzo mi się spodobał pomysł Ani,żeby zrobić łosie według określonego szablonu,wybrałam  stempelek  od  Małgosi   ale sama go pokolorowałam,na pewno nie tak perfekcyjnie jak Gosia,ale ostatnio wciągnęły mnie kolorowanki dla dorosłych,,więc postanowiłam,że spróbuję sama go pomalować



no i kartka z zającem,tu akurat miałam taki obrazek,więc go wykorzystałam,nie miałam żadnych świątecznych napisów pod ręką,więc zrobiłam je sama,w końcu kartki są ręcznie robione,to i napisy mogą być ręcznie pisane


a tu jeszcze kolażyk

  i banerek

19 komentarzy:

  1. Urocze i delikatne karteczki Lucynko. Pokolorowany łoś świetnie wygląda a i zajączek bardzo sympatyczny. Najbardziej jednak podoba mi się karteczka z koronką. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy strasznie się cieszę , że wracasz do zabawy !! Kartki super, no i świetnie że skorzystałaś ze stempelka Gosi. Bardzo fajnie pokolorowałaś tego łosia. Najbardziej mi się chyba spodobała kartka z koronką , jest bardzo delikatna i subtelna .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko super karteczki, ta z koronką jest numerem jeden, ale i łoś nie pozostaje w tyle, jest świetnie pokolorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko piękne kartki. A okolicznościowa kartka jest bardzo eteryczna i wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Ta z koronka jest śliczna, taka delikatna....

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę Lucynko, że większości podoba się kartka z koronką;) I wyobraź sobie, że mnie też! Jest śliczna i taka delikatna;)Jest mi niezmiernie miło, że wykorzystałaś do kartki mój stempelek;)I powiem jeszcze jedno;) jako jedyna zachowałaś wszelkie zasady pobierania stempelków;)A więc, nagroda musi być;) Pozdrawiam Cię Lucynko gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusi! A Mnie się wszystkie podobają bo każda ma coś w sobie co ją wyróżnia
    Pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki ,każda ma w sobie to coś .Pierwsza delikatna ,taka subtelna jak mgiełka,druga z Gosiaczkowym rogaczem jest bardzo swiątecznai dodam ,że świetnie go pokolorowałaś.A ostatnia z rewelacyjnym obrazkiem,ciekawe czy tan zając wraca ze świąt czy się na nie wybiera haha:)
    Jak masz ochotę to może przyłączysz się do nowej zabawy jaka mi zaświtała,byłoby miło i superowo z Twoimi niesamowitymi pomysłami
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawisz się w kolorowanie, świetnie ci to wychodzi !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, najbardziej zachwyciła mnie pierwsza. Świetnie pokolorowałaś tego łosia.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kartki!
    tego zająca miałam mieć i ja, ale koniec końców wybrałam inne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie pokolorowany łoś:) Super karteczki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są, koronkowa podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są śliczne, jednak koronkowa zachwyciła mnie swoją delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki ,ale ta koronkowa niesamowicie piękna i romantyczna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. urzekła mnie pierwsza, cudny "babciny" klimat :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.