piątek, 16 września 2016

Kartki urodzinowe

Witam serdecznie wszystkich,doleciałam szczęśliwie,zaaklimatyzowałam się,poukładałam sobie wszystko i mogę zacząć blogować.Zrobiłam już nawet dwie karteczki urodzinowe dla rodzeństwa i zaczęłam robić prace na wyzwanie,ale o tym trochę później,bo jeszcze nie skończone,teraz kartki urodzinowe,pierwsza dla pewnej uroczej trzylatki




a ta dla jej trochę starszego brata



  a tu obie razem



A tu widać jaki mam widok z okna,




to niebieskie to ocean atlantycki

no i najważniejsze--
mój mały kącik scrapowy

na zakupach jeszcze nie byłam,bo mój ulubiony sklep jest dość daleko,a ja w przeciwieństwie do mego męża nie nie jestem kierowcą,więc muszę poczekać chwilę żeby córka miała trochę czasu,żeby mnie zawieść,ale podstawy mam z poprzednich pobytów,a trochę sobie przywiozłam,więc na razie wystarcza mi to co mam.Pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Widok na ocean - coś pięknego!
    Urocze karteczki Lucynko, szczególnie ta z dziewczynką. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego pobytu i tworzenia w takim super kąciku scrapowym. Karteczki świetne, jak zwykle u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz tam fajowo,niedawno też bawiłam nad oceanem i było mi jak w raju .
    Lucy piękne karteczki stworzyłaś i masz superowe stanowisko scrapkowe.
    Miłego pobytu ,buziaki posyłam za ocean

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucy cieszę się, że szczęśliwie wylądowałaś w takim cudnym zakątku. Mieć ocean na wyciągnięcie ręki .. trochę zazdroszczę. Bardzo fajnie się urządziłaś w nowym miejscu. No i karteczki super powstały . A ten komin z pudełkami to rewelacyjny pomysł, wszystko masz pod ręką.
    Życzę miłego pobytu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Lucynko w nowym miejscu. Cieszę się,że już się zaaklimatyzowałaś.. Super kącik twórczy i już wykorzystywany bo stworzyłaś już dwie śliczne kartki urodzinowe. Lucynko pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję,że dostałaś moją wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  6. Lusi! Karteczki Są Urocze, Widok z okna jest Cudowny,A kącik masz wspaniały - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Życzę Ci miłego tam pobytu

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły kącik, oj nie jedna fajna karteczka powstanie :) Zresztą już możemy podziwiać dwie superanckie karteczki. A widok Lucynko masz fantastyczny, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! To Ty już daleko od nas Lucynko? Widok z okna masz wspaniały... Aż Ci zazdroszczę...A mnie tu przyciągnął Twój komentarz u mnie, bo tak mnie nim rozbawiłaś, że łzy ciekną mi po policzkach;) Biedulko, nie wiedziałaś co Ci się bardziej podoba...No nie, nie mogę z Tobą Lucynko. Twoje komentarze są zawsze takie prawdziwe, szczere i przy tym zabawne;)Kocham ludzi z poczuciem humoru! Karteczki zrobiłaś śliczniutkie! Dzięki Tobie przypomniało mi się, że mogę rysować ozdóbki właśnie do karteczek przeznaczonych dla dzieci? Fajny pomysł podsunęłaś mi Lucynko;)Kącik scrapowy masz przesympatyczny;) Ojej, rozpisałam się niesamowicie...W takim razie pozdrawiam Cię Lucynko gorąco, ściskam mocno i przesyłam moc buziaków;)P.S. Fajnie,, że przesłałaś nam fotki, yo przynajmniej trochę świata zdwiedzimy dzięki Temu;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.