poniedziałek, 17 października 2016

Cykliczne kolorki---piękno natury

W tym sezonie Danusia   postanowiła,że inspiracją prac "Cyklicznych Kolorków'  będzie piękno natury,a w październiku zachwycamy się pawimi piórami.Przyznam szczerze,że te pawie pióra sprawiły mi sporo kłopotu,myślałam,myślałam,aż w końcu poszłam po linii najmniejszego oporu i zrobiłam kartkę,choć do końca nie jestem z niej zadowolona. Niby kolory są takie,jakie być powinny,ale szczerze mówiąc pawich piór w nich nie widzę,ale nic już nie wymyślę i tak musi zostać,o ile Danusia mi to zaliczy.Kolory z tego zestawu nie przemawiają do mnie specjalnie,jeżeli już to tylko beże i brązy,zieleń lubię w naturze,a niebieskie noszę tylko dżinsy.A to moja kartka


I jeszcze banerek




pozdrawiam serdecznie

26 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoja karteczka Lucynko, śliczna kompozycja!
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zaliczam jak najbardziej,bo przecież kolorki się zgadzają ,kompozycja piękna a karteczka jest bardzo ładna.To ,zż"jedni lubią rybki ,inni akwarium",a i tak samo jest z doborem kolorów.
    Dziękuję ,że co miesiąc wstawiasz się do zabawy ze swoją pracą ,ogromnie mnie to cieszy.
    Pozdrawiam cieplusieńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i pawiego oczka nie widać ale kolorki jak najbardziej pawie a kartka jest śliczna . Lubię ptaszki i klatki jako elementy kartek są takie wymowne :-). Ważne że Szefowa zadowolona a Ty masz już zaliczony kolejny miesiąc zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko i tu się z Tobą zgadzam niebieski to nie jest mój najulubieńszym kolor, ale i w takim tworzyłam już prace. Wracają do kartki bardzo ciekawe połączenie i ten ptaszek. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba taka kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, delikatna i intrygująca jednocześnie.
    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusi! Karteczka jest bardzo ładna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest, mi się bardzo podoba tym bardziej, że w niebieskościach które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta kartka a kolorki bardzo fajnie pasują. Nie masz się czym przejmować :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Może pawich piór nie widać, ale kolorami wszystko się zgadza! Kompozycyjnie jest pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej trafiona w pawim wyzwaniu, kolorki jak marzenie, dziękuję za tyle ciepłych słów u mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu nie jesteś zadowolona bo karteczka wyszła bardzo fajnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszła Twoja karteczka.Kolorki lekko wyciszone bardzo starannie dobrane i spełniają wymogi zabawy i mnie też sprawiły trochę trudności.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, mi się ta karteczka podoba ogromnie, bo pojawia się na niej jeden z moich ulubionych motywów - pięknej klatki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory się zgadzają, i ważne , że nie odpuściłaś!
    Brawo ty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptaki są, kolory są takie jak trzeba, to i pawia każdy sam może zobaczyć. Swoją drogą jakby nie było to kartka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka, delikatna i "pawie piórko" w kolorach widoczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. O żesz ale genialnie sobie poradziłaś wyzwaniem, karteczka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna karteczka. Kolorki dobrane super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie :)
    Piękne kolorki i karteczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Extra kolorki!Te kwiaty niesamowite! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.