środa, 19 października 2016

Kartki cały rok

Jedna Szefowa od kolorków pracę mi zaliczyła,czas zgłosić się po zaliczenie do drugiej Szefowej,tej od kartek czyli Ani   .W październiku kartki miały być  : z ozdobną ramką,ze skarpetą i według mapki ,ja zrobiłam dwie na Boże Narodzenie,bo była taka możliwość,a to moje karteczki




                                                           kartka według mapki


                                                              kartka ze skarpetą



kartka z ozdobną ramką



                                                                      a to jest kolaż



i jeszcze banerek

mam nadzieję,że zaliczenie się udało,pozdrawiam serdecznie,a jeszcze muszę wam powiedzieć,że w NY  było dziś 28 stopni ciepła,więc pozdrawiam bardzo gorąco i trochę tego ciepełka ślę do was

23 komentarze:

  1. Lusi,Wszystkie karteczki są Śliczne i bardzo mi się podobają - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne karteczki :) Czas zabrać się za swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne karteczki :) Czas zabrać się za swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, u Ciebie już świątecznie, fajne kartki
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko świetne karteczki wszystkie , widzę ,że nawet na obczyźnie działasz ostro :-) Bardzo mi się podobają Twoje kartki zwłaszcza ta ostatnia z rameczka , taka romantyczna. Zaliczenie oczywiście na szósteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ależ Ci zazdroszczę tego ciepła!
    Karteczki są piękne, szczególnie ujęła mnie ta ze skarpetką. A ja dopiero jedną zrobiłam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki urocze, ale skarpetka najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki swietne , a moja faworytka to wdg, ramki, ciepelko fajne u mnie tez mniej wiecej taka temperatura, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nawet tam za oceanem potrawfisz czarować swoimi karteczkami,wszystkie są śliczne i pomysłowe.
    Pozdrawiam ciepluśko i posyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko kartki wyszły bardzo ładne. Pewnie trochę dziwnie tworzyć w takiej temperaturze zimowe kartki. Ale bałwankowa kartka podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam serdecznie i trochę deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucynko, karteczki super! I bardzo dobrze, że zrobiłaś dwie bożonarodzeniowe, bo potem czasu będzie brak;) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, zwłaszcza ta ze skarpetą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne grafiki oprawiłaś- udane prace.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki.Wszystkie mi się bardzo podobają.
    A tego ciepełka przyślij jak najwięcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze kartki! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki!
    Mnie udało się do tej pory zadowolić(mam nadzieję) tylko jedną szefową:( No cóż, zostało jeszcze kilka dni;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są piękne, ale skarpeta jest debeściarska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki, jednak skarpeta naj...
    U nas wczoraj było ciepełko, a dzisiaj już szaro i buro, i zimno brr ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne karteczki, a te motylki są przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja tęsknię za takim ciepłem! Świetne karteczki Lucynko, skarpeta jest bardzo pomysłowa. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki wykonałaś, moją faworytka jest ta ze skarpetą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie bez wyjątku karteczki są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.