niedziela, 9 października 2016

             Znalezione obrazy dla zapytania świeczki

                                                


 Wczoraj przeczytałam,że nasza Danusia Kielar   jest chora i leży w szpitalu,a dziś wchodzę na blog i doznaję prawdziwego szoku,Danusia odeszła,to jest tak niespodziewane,że nie mogę uwierzyć.Danusia była takim wspaniałym,serdecznym Człowiekiem,ciepła,zawsze spiesząca z pomocą,uwielbiałam czytać jej komentarze i u siebie i wszędzie,gdzie je spotkałam. I nasza cudowna Hafciarka wybrała się do nieba,wyszywać Panu Bogu i Aniołom.Mnie został na pamiątkę Jej sławny kominiarczyk,który stoi na półce nad biurkiem.
Będzie nam Cię bardzo brakowało Danusiu,odpoczywaj w pokoju,a my zawsze będziemy o Tobie pamiętać


                                                             





5 komentarzy:

  1. Mnie też został Lucynko kominiarczyk od Danusi...Przepraszam, ale brak mi słów....
    Ściskam Cię mocno;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko też mam kominiarczyk od Danusi wita wszystkich odwiedzających nasz dom tymi otwartymi ramionami tak jak Danusia witała wszystkie nowe blogowiczki

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.