wtorek, 11 października 2016

Ulubiony film


Na blogu ARTGRUPY ATC   jest wyzwanie art-journalowe z takim tematem.Nie jestem specjalną miłośniczką filmów,w ogóle rzadko oglądam telewizję,ale lubię dwa rodzaje filmów---fantasy i musicale,a ulubionym,oglądanym wiele razy jest film "Skrzypek na dachu".Według mnie film jest genialny,treść,aktorstwo,piosenki i muzyka---to wszytko tworzy niepowtarzalną całość,zresztą nagrodzoną trzema Oskarami.Na to wyzwanie zrobiłam art-journal którego inspiracją był właśnie ten film









pozdrawiam serdecznie
















10 komentarzy:

  1. Ale super interpretacja skrzypka na dachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucyś, jestem zachwycona! Zwłaszcza, że też lubię musicale, a "Skrzypek na dachu" należy do czołówki moich faworytów.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusi! Piękna karteczka, Skrzypek ładnie Ci wyszedł - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko kto nie widziałam"Skrzypka na dachu" to nie wie co traci . Piękna kartka. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko, karteczka bardzo pomysłowa i bardzo ładna;)A jednak wszystko może być inspiracją do naszej twórczości, co odzwierciedla Twoja karteczka;) Pozdrawiam Cię cieplutko;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ArtJournal, to bardzo emocjonalna forma. Sama zrobiłam dotąd tylko kilka.
    Wyszło wspaniale Lucynko. Obraz przymglony a niebo pełne muzyki i spadających gwiazd. Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uf w końcu dotarła do Ciebie. Ostatnio nie umiem się wyrobić z komentarzami, ciągle mam do tyłu :-(
    Lucynko powiem tak Twoja praca bardzo mi się podoba, jest wymowna i oddaje całkowicie klimat filmu. Niestety tak naprawdę technika i forma dla mnie nieznana. Może troszkę nie w moich klimatach. Ale Ty poradziłaś sobie świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny film i piękny wpis!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten film całym swoim sercem! Uwilbiam wręcz! Po swojemu (czyli w swoim osobistym "angielskim") śpiewam każdą piosenkę! Świetny wpis Lucy! Bardzo Ci dziekuję za udział w Naszym Art Grupowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.