niedziela, 30 października 2016

Zapraszam na mały spacerek

Dzisiaj zapraszam chętnych na krótki spacer,czyli mało gadania,trochę zdjęć,na początek spacerek po Times Square,zdjęcia robione są na początku października


















a to Manhattan z okna samochodu w oddali Statua Wolności






kilka tygodni temu byliśmy pod Bostonem na targach łodzi i jadąc tam zrobiłam po drodze parę zdjęć








mam nadzieję,że Was nie zanudziłam,to była chwila oderwania od prac rękodzielniczych,pozdrawiam serdecznie

10 komentarzy:

  1. Uroczy spacer, mnie się podobało. Chętnie obejrzałam zdjęcia z miejsca którego zapewne nigdy nie będę miała okazji zobaczyć.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie oderwanie od prac rękodzielniczych jest jak najbardziej wskazane. A jeszcze miałam możliwośc obejrzenia super zdjęć, więc bardzo Ci Lucynko za to dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super być tak w niedzielne przedpołudnie za oceanem.Pewnie nigdy nie będę miała okazji tam jechać ,choć znam też powiedzonko "Nigdy nie mów nigdy "
    Buziaki
    Ps.
    A te pół roku to kiedy mija,bo chyba na tyle jechałaś jeśli się nie mylę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zaplanowany powrót na 1 marca,ale może się okazać,że będzie trochę później,a to powiedzonko to jest najprawdziwsze,córka była tu już kilka lat,a ja nie chciałam lecieć,bo bałam się samolotu,a jak pojawiła się wnuczka na świecie,to wszystkie strachy odeszły i momentalnie się zjawiłam,żeby ją bawić

      Usuń
  4. Ech, zupełnie inny świat...
    Ciepłe uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucynko świetne fotki, dziękuję za wirtualny spacer. Niestety na szans na zobaczenie na żywo nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko! Świetne zdjęcia ,Dzięki Tobie możemy trochę zwiedzić Amerykę, Dziękuje Ci za to - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki - miło zobaczyć "inny świat":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za cudny spacerek....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.