wtorek, 15 listopada 2016

Bombardowanie rolek

W tym miesiącu Danusia  zażyczyła sobie bombardowania dupnych rolek.Długo zastanawiałam się co w tym temacie wymyślić,aż w końcu postanowiłam zrobić anioła,choć miałam wątpliwości,czy to aby wypada robić go z takich rolek.Mały anioł jest z rolek po papierze,ale chciałam trochę większego,więc ten drugi jest trochę nieregulaminowy bo z rolki po ręczniku papierowym,no  ale pierwszy spełnia wymagania i drugi jest mu do towarzystwa

najpierw zdjęcie rolek



a teraz moje anioły



dwa razem

ten jest z rolki po papierze

ten z rolki po ręczniku

Wszystko jest z materiałów naturalnych:juta,bawełniana koronka,włosy z bawełnianych nici,piórka z poduszki ,a główki z żołędzi

no i jeszcze banerek

pozdrawiam serdecznie

29 komentarzy:

  1. Cudne anielice Lucynko, ślicznie sobie to wymyśliłaś! Gratuluję Ci pomysłu.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko przepiękne są te Anioły z rolek . I we tych naturalnych ubrankach wyglądają rewelacyjnie. Zastanawiałam się właśnie z czego zrobiłaś główki a tu proszę odpowiedź jest. Fajnie że masz już z głowy roleczki, bo ja nadal myślę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko jesteś genialna. Cudowne aniołki. I na dodatek 100% natura. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czegoś takiego anioły! Zdolna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniały pomyśł! Swietne anioły, jestem oczarowana.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy Ty dobrze wiesz,że ja uwielbiam takie jutowe prace,więc nie ma bata ,żeby mi się nie podobały te cudne aniołki.Są piękne,nadają taki świąteczny klimacik .Cóż zadanie zaliczone na szósteczkę .teraz tylko wypatrywać kolejnego tematu,myślę,że nie zabraknie Ciebie w nim .Buziaki i przytulaski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko! Jakie piękne są te Anioły - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakie one piękne :* nie wiedziałam, że z rolek po papierze można aż tyle różnych i cudnych tworkow stworzyć. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Podoba mi się pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jacie, ale super Ci Lucynko wyszły. No na taki pomysł bym nie wpadła, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę powiedzieć, że miałaś kapitalny pomysł. Aniołki sa bardzo urocze. Wykonanie pierwsza klasa. Brawo kochana. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocze Aniołki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Lucynko, te aniołki są śliczne! Kto by przypuszczał, że z rolek wyjdą postacie? Ozdobiłaś je pięknie, bo oryginalnie;) A ja jestem zakochana w jutach (które nie wiem, gdzie się kupuje?), w sznurkach, koronkach itp. Super prace! Pozdrawiam Cię gorąco i życzę miłej niedzieli;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne aniołki :) A u mnie leżą ( już dwa lata i czekają na głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołki wywołują uśmiech i wcale nie dlatego, że z roleczek :-). Po prostu są śliczne, zabawne, naturalne, same zalety mają!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! :-D Jak byłam dziewczynką, to miałam taką książeczkę "Bór i Gaik" jakoś mi się tak te Twoje aniołki z postaciami skojarzyły ^^'

    OdpowiedzUsuń
  17. Anioły wyszły fantastycznie. Mega kreatywnie podeszłaś do tematu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to się stało, że przegapiłam posta z tymi wspaniałymi aniołami? Napatrzeć się nie mogę!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowe wykorzystanie rolki :) Aniołki są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne anioły :) Jakie ładne prace mogą powstać z takich niby zwykłych produktów :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.